Gå til innhold

Ang klær/utstyr til samværshelg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen regler på hva som skal sendes med?

(Jeg vil at barnet skal ha det best mulig, men kvier for å sende av gårde ting som ikke kommer tilbake)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender med klær til pappaen. Toalettsaker har jeg sagt at han får holde selv..

Skrevet

du skal egentlig sende med klær, men du kan jo spørre far om han vil ha sine egene klær.

du trenger selvsakt ikke sende med de dyreste tingene ;)

men det er litt upraktisk å ha to hjem uansett om man sender med eller ikke, for det er et helvetes styr og sende tilbake og holde orden på mitt og ditt osv.

heldigvis er barnefar m/ familie her ikke noe kranglete på sånne ting og holder ut med mine glemsler... hehe

Skrevet

heisan annenhver helg er datteren min hos faren han henter henne i bhg og jeg henter henne søndagen hos han jeg bare pakker ned i en bag litt forskjellig.toalettsaker har han selv.når jeg henter henne spør jeg om han har husket alt for og sjekke...de nyeste klærne har jeg stort sett selv til henne...

Skrevet

Jeg sendte med klær, toalettsaker osv. hver gang, men ble lei av at det hver gang var klær som ble borte. Yttertøy kom ikke tilbake osv, så jeg måtte ut og kjøpe nytt. Så til slutt satte jeg foten ned, og forlangte at x måtte kjøpe klær selv. Deilig å få en slutt på pakking av klær, vasking av klær, irritasjon over klær som stadig vekk ble borte osv. Og x har faktisk skjønt at klær ikke er gratis, og er greit å ta litt vare på. Nå fungerer samarbeidet mellom meg og x godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...