anrø Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Har fått innvilget fødselspermisjon.Går ut i perm.25.aug.men såg i papirene at jeg har vært så teit at jeg har skrevet 100 %.D er jo korteste perm. Jeg skulle ha satt 80.D er jo mindre penger men lenger perm.Så jeg håper at jeg får gjort om d fra 100 til 80 % dekning. Noen som har gjort samme??
Nangiliama Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Det du rett og slett kan gjøre, er å sette av penger hver mnd, og ta ut resten i ulønnet permisjkon fra jobben:) Tror du kommer bedre ut av det økonomisk slik også!
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Vi er også av den oppfatning at du kommer bedre ut om du velger å få 100% lønn, men kortere permisjonstid. Som snøfrisk skriver, sett av penger hver mnd og ta ut mer permisjon fra jobb. Ved å velge 10 mnd perm. får man feriepenger ut av de 12 første permisjonsukene, mens med 12 uker permisjon får man feriepenger ut i fra de 15 første ukene.
Mamma med to søte små Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Jeg fikk beskjed om at det ikke kunne endres, forrige svangerskap... Håper de er "greiere" på ditt nva kontor, lykke til
enpå3ogenpå1 Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 hvis du sjekker på Dine Penger så stemmer det at den beste løsningen økonomisk er 100% perm der du avslutter med ulønnet perm. Det var vel i utgaven for et par mnd siden de skrev om den nye foreldrepermisjonen. Når det er sagt, her er de strengest på dekningsgraden, den kan ikke gjøres om, men alt annet derimot..... Lykke til ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå