Gå til innhold

Luksus-fellen: Er det MULIG?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk å drite seg ut på den måten, blir flau på deres vegne jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arg... gubben skravla akkuratt i det han sa hvor mye gjeld dem hadde. Hva var det?

Skrevet

800 i sånn inkasso og forbrukslån greier. Helt SYKT

Skrevet

800.000

Skrevet

Hvor var de fra? Gubben MÅ se fotball, så jeg fikk bare med meg reklamen og en liten snutt før kampen begynte...

Skrevet

Da hadde jeg lagt meg ned for å grine!!!! Hadde jaggu trodd livet var over da! Makan til surr trodde jeg ikke det var mulig å skaffe seg...

Skrevet

Er ikke det her reprise? De var jo med helt i starten..

Skrevet

Huff, tenk å ha 800.000 i forbrukslån og inkasso uten å eie noe av stor verdi...

 

Det er utenfor min fatte evne at det går ann å havne i en slik situasjon!

 

Men de er nok desverre ikke de eneste som har det slik:(

Skrevet

Jeg syns de er tøffe som ber om hjelp, jeg.

Skrevet

Ble helt målløs jeg... 800.000 i gjeld, og det eneste de eide var en bil.. og begge jobbet som vikarer?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...