Nummer 3 kom i november :) Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Tenk å drite seg ut på den måten, blir flau på deres vegne jeg
Zitro Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Arg... gubben skravla akkuratt i det han sa hvor mye gjeld dem hadde. Hva var det?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 800 i sånn inkasso og forbrukslån greier. Helt SYKT
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 16. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2009 800.000
rima Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Hvor var de fra? Gubben MÅ se fotball, så jeg fikk bare med meg reklamen og en liten snutt før kampen begynte...
Zitro Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Da hadde jeg lagt meg ned for å grine!!!! Hadde jaggu trodd livet var over da! Makan til surr trodde jeg ikke det var mulig å skaffe seg...
Lykkepålandet Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Er ikke det her reprise? De var jo med helt i starten..
Happilyeverafter<3 Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Huff, tenk å ha 800.000 i forbrukslån og inkasso uten å eie noe av stor verdi... Det er utenfor min fatte evne at det går ann å havne i en slik situasjon! Men de er nok desverre ikke de eneste som har det slik:(
Tante Blås Squaw Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Jeg syns de er tøffe som ber om hjelp, jeg.
Trebarnsmamma30 Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Ble helt målløs jeg... 800.000 i gjeld, og det eneste de eide var en bil.. og begge jobbet som vikarer?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå