Amy85 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Lurer litt på dette... Kan de være et graviditetstegn eller noe sånt? Har aldri hatt så mye utflod etter en EL før...
Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Heisan Sørlandssola:) Opplevde det samme som deg. Ble ganske så overrasket. Dagen etter EL var det mye hvitt utflod.( Ikke klumper, men tynt,kritthvitt utflod) Unnskyld detaljene;)) jeg har vært gravid flere ganger,men kan dessverre ikke huske å ha opplevd dette før. Lykke til til deg!!!
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 hej:) jeg har dette som tegn på svangerskap ihvertfall:) etter eggløsning øker bare mengden utflod. er helt hvit, tyntflytende kremaktig..(lekkert) noen ganger kan det rett og slett være så ille at det bare renner ut:/ og! jeg er nå i 17uke:D har det enda... lykke til:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 og har hatt dette i alle mine 6 svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå