Gå til innhold

Hva er der å finne på i Bodø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på kurs i Bodø på fredag, og kommer til byen torsdag ettermiddag. Noen kjentfolk som har lyst til å gi meg et par tips om hva man kan finne på/koselige kafeer eller noe sånt? Har fri torsdag ettermiddag/kveld og fredag ettermiddag... :-)

Gleder meg til litt alenetid, hehe! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shopping på City Nord. De feirer bursdag med mange tilbud;) Så går du på Spiseriet og kjøper Club Sandwich til middag:) nam nam!

Skrevet

Her er det masse fint å finne på:) Når det har blitt mørkt er det fantastisk å ta seg ein tur opp på turisthytta og sjå utover byen.

Også kan du gå litt i sjøgata og sjå på dei litt meir spesielle butikkene vi har, og ikkje berre kjøpesenterbutikkene som er ganske keisamme.

Om du liker hobby og slikt så kan du ta deg ein tur på smykkestein i dronningensgate, der har dei masse fint.

Og ta deg ein tur på moloen når det er mørkt også, kjempeflott.

Og topp 13 kor du har utsikt over sentrumsBodø er også ganske fint mens du nyter ei pils eller noko.

Liker du fly så har du luftfartsmuseet:D Der er det masse gøy å sjå på:)

Skrevet

Av koselege kafear har du Kafe Kafka, (rett over der har du ei som er kjole- og draktsyer og ho er kjempeflink).

Bjørk har masse god mat ( i glasshuset) og er nytt og fint, også har du min plass som også er veldig koseleg.

Eg er veldig Bodøpatriot!

Skrevet

Stilig, er nattåpent i morgen også ser jeg... :-D Kan man gå dit fra Bodø sentrum?

Skrevet

Hvis du skal bo i sentrum (noe du sikkert mest sannsynlig skal), så er det shopping i glasshuset, som ligger midt i sentrum. Du finner også en del cafeer, utesteder og restauranter som ligger i kort gåavstand fra hverandre. Det er såpass kort avstand mellom alt, at du har veldig god til å traske og se etter passende steder for deg.

Så har man jo flymuseet som andre har nevnt. (men det ligger ca. 3 km fra sentrum)

Kjempefint å gå på moloen, både i fint vær og uvær (om du har klær for det). Moloen ligger veldig sentralt i forhold til de fleste hotell.

God tur!

Skrevet

Til city nord tar det nok ca 20 min å gå. Men går busser fra midt i sentrum da :)

Skrevet

Takk for mange gode tips Nupi, jeg har som du skjønner aldri vært i Bodø og gleder meg masse... :-) (har faktisk aldri vært nord for Trondheim, flaut!)

Skrevet

Om du har lyst så kan vi kanskje finne på noko, men då må du sende meg PM. :)

Og ein gong må jo vere den fyrste, er mange plasser eg aldri har vert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...