gravid-81 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Noen som har erfaringer med lammeskinnet de har på barans hus? Ev. baby shop? Er dette greit eller må en kjøpe et "kjempedyrt" hos nøstebarn??
chiquetita Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Vil bare gi deg et tips: på kid har de nå korthårede lammeskinn, ekte selvfølgelig til 399, Det er stort og passer i sprinkelseng. Det er mye billigere enn det på nøstebarn. Jeg har et fra guttungen som jeg kjøpte på nøstebarn og det på kid virket like fint:)
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 På Jysk har de til 299, helt kurant, det også :-)
b77h Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 hmmm...takk for gode tips. Syns også det på nøstebarn er dyrt (og hva størrelse bør en ha?)... Men et skinn er jo ikke noe man vasker før man bruker det, og tenker det er bra at de på nøstebarn ikke er kjemisk behandlet med alle mulige ting...Det aner man kanskje ikke noe om hos de andre. (apropo giftige jeans...hvis noen så FBI i kveld).
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Vanligvis er det et slags klistremerke bakpå skinnet hvor det står om ulla er behandlet med noe skummelt eller ikke. Jeg tror nesten det er ulovlig å ikke si noe om det..?
mille trille Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 jeg kjøpte først et lammeskinn på babyshop. syntes det røytet så voldsomt, så jeg leverte det tilbake. et godt alternativ til nøstebarn er på going.no. der koster de 299 for 60-70 cm, og 599 for 80-90 cm (medisinsk merino lammeskinn).
Emma27 Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Jeg har kjøpt skinnet fra going.no og skal en tur på ikea og kjøpe et til. Har blitt anbefalt det av min søster som ikke har merket forskjell på det dyre mot det "billige" fra ikea. Det koster vel 279 tror jeg på ikea. Har jo enda ikke fått prøvd noen av de selv siden prinsessa mi ikke er klar til å komme ut av magen min helt enda :-)
satser & vesla Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Hei. Jeg har nett kjøpt en på IKEA til 279 kroner. Venninna mi anbefalte den på IKEA, hun har brukt den i over et år til sin sønn og er kjempefornøyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå