Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Assosiasjoner, meninger, favoritter, etc... Takk for svar! Amber Josephine Ophelia Anabelle Lucienne (stum e på slutten) Eulalia Mabel Eugenie
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Liker Ophelia kjempegodt:) Resten orker jeg ikke si noe om
Dunder Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Amber - fint Josephine - helt greit, men ville skrevet det med f. Ophelia - samme som Josefine, men litt for jålete, liker Josefine bedre. Anabelle - litt for jålete. Lucienne (stum e på slutten) - harry Eulalia - rart Mabel - ganske kult, egentlig Eugenie - høres ut som guttenavn? Tror det blir mye rare uttalelser
petite fleur Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Amber - Fint, men bare på engelsk. Josephine - Veldig fint, men Josefine med f, ikke ph Ophelia - Nydelig, med f ikke ph Anabelle - Fint Lucienne - Likte ikke det så godt. Eulalia - Er det et navn? Hørtes barer rart ut. Mabel - Muffins (aunt Mabel) Eugenie- Hvordan uttales dette på norsk? Ikke fint. Mange utenlandskklingende navn, men dere er kanskje engelske? Synes i hvert fall at Josefine og Ofelia funker best på norsk :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Bare Josefine med F passer på ei norsk jente. De andre går sikkert bra i USA.
Vilja<3 Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Liker Josefine og Anabelle kjempegodt, de andre synes jeg ikke var noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Takk for svar! SKjønner jo at disse blir spesielle i Mo i Rana eller Lillestrøm... Glemte å si at vi bor i New York og at bf er fransk... Fler?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Amber: Jeg liker btydningen av det-Amber betyr jo rav. Men syns vel det ikke passer så innmari i norge.. Josephine: Kanskje med F.. Ophelia: Liker jeg veldig godt!! Anabelle: Blir litt sukkersøtt Lucienne (stum e på slutten): Tror jeg ville gått for Lucia istedet.. Eulalia: Hmmm...usikker.. Mabel: Elsker det!! Eugenie: Om det skal uttales "æusjeni" ville jeg stått over.."judsjeni" går vel an..
Nemlig Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Syntes med en gang navnene var litt vel spesielle, men når du forteller om bakgrunnen blir de ikke det. Da synes jeg Amber, Anabelle og Lucienne er finest;-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Takk for flere svar... Jeg lener nok mot Anabelle eller Amber, men mannen min er helt frelst på Josephine, Eugenie eller Lucienne... Jeg liker egentlig best Sinéad eller Saffron, men de vil han ikke vurdere en gang... Fordelen med Anabelle er jo at det uttales likt på alle språk... hi
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Men enn om dere tar to navn da? Anabelle Lucienne, eller Amber Josephine? bare et tankedryss altså
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Amber Josephine var fint- takk! Flere forslag til evt kombinasjon? Kunne egentlig godt tenke meg Sofia til mellomnavn... Hva syntes dere om Amber Sofia Anabelle Sofia Anaïs Lucienne (glemte å ta med Anaïs på listen, liker det veldig godt også..)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 Oooh, AnaÎs ( får ikke til i`en..) Lucienne var jo kjempefint!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #15 Skrevet 16. september 2009 Mabel er et flott navn! Josefine er også koselig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå