Gå til innhold

Dere damer som har ammet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før ammepuppene deres "forsvant"? Minstemann har sluttet med puppen og jeg lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg skaffer meg nytt, skikkelig undertøy. Gidder ikke legge masse penger i dèt før brystene har fått sin "endelige" form. Regner med at de mister mye volum, men når kan jeg regne med at de er ferdigkrympet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes egentlig at siste tiden jeg ammet hadde puppene samme fasong som nå, 2,5 år etter.

Vent 1 uke eller 2, så er du sikker;)

Skrevet

Haha, mine krympa aldri, dei blei berre slappare etter melka forsvann. Begynte på E-cup, og har etter to ammeperiodar endt opp med H.

Skrevet

Jeg har ammet 2 ganger og følte de ikke ble noe spesielt mindre etter jeg var ferdig. For å si det slik så krympet de etter at hovedamminga eller fullamminga var slutt. Så krympet de litt. Men følte også at de bare ble bitte litt slappere etter full stopp.

Derimot kan de bli mindre om du går ned i vekt etter graviditeten, mine ble litt mindre på vei ned i vekta jeg hadde før jeg ble gravid.

Skrevet

kan heller ikke si at mine krympet, jeg har brukt samme str i alle år...både før og etter 2 amme perioder....:)))

Skrevet

Jeg synes ikke puppene har blitt noe mindre selv om det er mange år siden jeg ammet sist, dem har jo blitt litt slappere i fisken men bruker fortsatt samme bh str.

Skrevet

Jeg hadde en grei D før jeg ble gravid, men nå fullammer jeg (pumper når jeg er på jobb) og puppene mine er digre. Og så sier dere at de ikke krymper?

Oi oi ;))))) Må forberede meg på et liv som Pamela Anderson nå, tydeligvis.

Skrevet

Mine ble mindre igjen, tilbake til samme str i BH som før jeg ble gravid, men de ble ikke sånn over natta. Tror de ble gradvis mindre da jeg sluttet med fullammingen - slik hun over her beskriver. Så da jeg sluttet helt med ammingen, som på slutten mest var bare kos, så merket jeg ikke så stor forskjell. Når du nå fullammer og pumper deg, så tror jeg helt sikkert de blir mindre når ammingen avtar ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...