Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Er det noen her som har operert i underlivet og kan fortelle litt?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg har det. Er 3-4 år siden nå. Hadde litt lange kjønnslepper. Prøvde først å få det ordnet gjennom vanlig sykehus, men mine var ikke lange nok Men kunne nok fått ordnet det, hadde jeg stått på. Fikk råd av en gynekolog om å vente til jeg hadde nok penger oppspart, og gjøre det privat hos en flink plastikk kirurg som hadde gjort sånne operasjoner før. Som sagt så gjort. Kostet 11-12000,- Veldig verdt det!! Blei så fint Ingen mere ubehageligheter med svie, drag og press etc. Ser fint ut. Husker at fastlegen min sa at jeg ikke trengte å nevne dette i forbindelse med fødselen pga det var så pent gjort Har nå født for ca 1 år siden. Fødselen var heftig, barnet blei dratt ut med vakum. Alt ser helt ut som før der nede Var så glad for det når jeg bare et par år før hadde brukt masse penger på underlivet. He he!! Gjorde dette for å føle meg bedre selv. Mannen min brydde seg ikke, men han forstod meg når jeg forklarte hvordan det var. Var i slutten av 20-årene når jeg gjore dette, hadde tenkt på det i 10 år. Så var ingen hastig avgjørelse. Gjorde det uten narkose, men fikk et eller annet som fikk meg til å sove, så husker ingen ting før jeg kom på oppvåkningen. Alle som jobbet der var profesjonelle, flinke og hyggelige mot meg. Tilhelingen var ok. Nokså ømt noen dager, men etter hvert var jeg som før. Tror jeg holdt meg unna sex og trening en 3 ukers tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå