Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 hvorfor er det så sabla vanskelig å finne seg en jobb Hater å leve på en inntekt. Vurderer å melde meg som vikar men er ikke store pengene å tjene der heller. Ingen som vet av noe jeg kan gjøre for å tjene penger. Har ingen utdannelse ennda. Starter ikke på skole før til nyåret. Uff, blir jo snart økonomisk ruin her vi sitter.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 lærervikar tjener ikke fett, men skoler trenger alltid vikarer! jeg har gjort det i perioder "mellom jobber". koselig er det også! du må ha fullført vgs da selvsagt
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Vaske privathus? Gå rundt å tilby seg å vaske andres hus da eller? Tenkte jeg skulle melde meg som vikar i barnehager osv, men det blir jo ikke så mye jobbing der heller men er jo bedre enn ingenting. Har en rema 100 rett ved siden av leiligheten min, men er så pissredd for å sitte i kassen
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Prøv med eldresenter de trenger ofte vikarer. Ellers så er det alltid lurt å jobbe med kompetanse. Etterutdanning, AMO kurs osv.
Tommage♀♂ Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Jeg er lærervikar. Har over 200,- i timen. Er vel grei ventelønn det, til du får deg en fast jobb? Sett deg opp som vikar på alle skoler i nærheten, så er du garantert noen timers jobb=)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Har du hørt i hjemmesykepleien? Jeg har fått lett jobb der innimellom studiene, både her jeg bor nå og der jeg bodde før.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Må man ikke ha utdanning til å jobbe der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå