Gå til innhold

noen her som har prøvd nuvaring som prevensjon??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, bortsett fra at jeg ble et hormontroll. men jeg tåler ingen ting av hormoner.

men ellers funker den flott altså

Skrevet

Bruker det nå, og er kjempefornøyd.

Kjenner ingenting til den, verken jeg eller mannen. Greie menstruasjoner som kommer når de skal. Enkel å sette inn og ta ut, og jeg er litt mindre "pms-troll" enn på pillene.

Skrevet

mannen er litt bekymret for at han skal kjenne den men da gjør han kanskje ikke det??

Jeg blir troll av hormoner men legen mente jeg ikke kom til å bli det av dette så jeg valgte å prøve..

Skrevet

Jeg blir ikke troll av hormoner, men jeg fikk migrene av p-piller, det gjorde jeg ikke av p-ring. Jeg var veldig fornøyd, man skal ha ringen inne i tre uker, så en uke uten hvor man skal få mensen. I løpet av de 2 årene jeg brukte det, så tror jeg at jeg blødde kanskje to ganger i ukene uten ring, så man kan være heldig å miste mensen.

Vi tok den ut når vi hadde sex fordi mannen kjente den et par ganger, men det er ikke noe problem å gjøre det. Husker ikke hvor lenge den kan være ute, men den kan være ute 1time eller noe i døgnet uten at det er noe problem.

Skrevet

Om han skulle kjenne den (min har i hvertfall aldri kjent noe), så går det an å ta den ut akkurat mens dere holder på. Med mindre dere holder på i mer enn 3 timer da, det er grensen for hvor lenge den kan være ute pr. syklus ;-)

Og husk, den ser diger og avskrekkende ut, men utseendet bedrar!

Skrevet

Jeg bruker det nå, og er kjempefornøyd! Ingen bivirkninger, og kjenner ike noe til den. Samboer min kjenner den av og til år vi har sex, men det var visst bare positivt ;o) (*rødme, kremt*)

Skrevet

Jepp, og er kjempefornøyd! Tåler ingen typer p-piller eller p-sprøyte så var veldig spent på den, men merker ingen bivirkninger. Hopper stort sett over mens med den også og det er veldig lettvint (har sjekket med legen om det er greit, og det er det så lenge man har blødning 3-4 ganger i året).

Jeg har ikke kjent noe til den, og mannen har gjort det en sjelden gang under sex.

Skrevet

høres bra ut,da tror jeg at jeg går for den:)

Takk for svar,jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...