mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 30.08.09 fødte jeg min andre sønn. Flott fødsel og nydelig gutt. Men med medfødt alvorlig grad av Analatresi og hypospadi. Ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med andre som har barn eller selv har dette.
Sjokoladefrik Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Tror de har info om slike grupper på Rikshospitalet, Senter for sjeldne sykdommer eller hva det nå heter. Sikkert godt å møte andre som har erfaring kan jeg tro. Husker at 3menningen min hadde analatresi da han ble født for ca 25 år siden. Ikke noe kontakt med han nå, men vet at han er en veldig sterk og moden person som har klart seg bra tross mye styr i starten av livet. Eller kanskje på grunn av...??? Lykke til!
playground princess Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Dersom du prøver et forumsøk tror jeg dette er diskutert før, og du kan prøve å kontakte disse personene. Lykke til
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Du er veldig velkommen på www.foreldrehjelpen.net
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Takk damer, er ofte på Riksen pga av operasjonene.... og kontakt med senteret for sjeldne diagnoser. Ville bare høre om det var noen her inne med erfaringer. Blir født ca 10 - 15 barn i året med dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå