Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg flyttet hit med barn for to år siden og har fremdeles et lite nettverk. Ikke et enkelt sted å komme innpå folk nei. Har til tider tenkt at jeg har lyst å gi opp og flytte tilbake til Oslo men jeg trives godt med jobben min og mini i barnehagen. Også hadde jeg råd til å kjøpe noe mye større og finere her enn i Oslo, men jeg er ensom på kveldene og i helgene. Er det ingen andre som har det sånn som meg? Jeg er IKKE på utkikk etter en kjæreste. Jeg bare kunne tenke meg noen fler venner, noen å spise middag med iblant gå tur med.. Vet ikke hvor jeg skal starte, er jo aktiv på det ene og andre men ingenting skjer, jeg tar ofte initiativ men føler ikke at det er noe særlig respons, de fleste her er jo satt i faste forhold med fler barn, eller tar jeg feil? Finns det andre i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Heiiii Er nyflyttet til Tønsberg selv, og har ikke så mange venner her jeg heller. Dagene går fort rundt, men kjenner jeg savner noen å gå turer med, eller gjøre litt voksne ting sammen med. Alle mine venner er fremdeles på fest/reise stadiet, mens jeg er den eneste med barn. Så ja. Vi er i samme båt. Hvilken barnehage er barnet ditt i? Hvor gammel er barnet ditt, og kjønn? Kjenner selv at det er vanskelig og komme i kontakt med mennesker på min alder. Hvor i Tønsberg bor du?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Hei hei! Jeg ektefødt Tønsbergenser og vi er vel litt vanskelige å komme inn på i voksen alder, ja. Man har gjerne et etablert nettverk og for min del strekker rett og slett ikke tiden til... Har mange venner jeg ser sjelden pga tidsklemma. Er sikkert en veldig dårlig unnskylding, og alle trenge jo flere venner, men jeg ville bare fått enda mer dårlig samvittighet for at det var enda fler jeg ikke fikk besøkt nok.. Men det er jo litt lettere å få kontakt med andre når man har barn. Hva med å ta kontakt med noen i bhg til barna dine med ønske om at barna kan leke sammen? Barna i gata? De har jo foreldre som man kanskje kan klikke med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå