Gå til innhold

Latsekker og døgngiktere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til kontantstøtten blir borte slik at man kan få bukt med arbeidsføre snyltere som ikke gidder å jobbe! Det skal bli en gledens dag den dagen de kan slutte å gjemme seg bak barna når de egentlig bare ikke gidder å jobbe. Latsekker og døgngiktere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for det er jo ikke noe arbeid å "gå hjemme" og oppdra barn.

Som a walk in the park.

Det er derfor mange av din rase synes det er herlig å dumpe ungen over på barnehagen, så slipper dere styre med ungen.

Latsekker!

Skrevet

Går du hjemme får du betale for det selv. Verre er det ikke!

Skrevet

Når det gjelder dette temaet er det vel ingen som noen gang kommer til å bli enige. Men en kunne tenke at det handler om et VALG - noen velger å motta kontantstøtten å få mere tid sammen med det kjæreste man har. Eller en kan velge den bort, få barnehageplass til småtten på 9-12 mnd og jobbe for fullt.

Uansett er det noe hver og en av oss velger selv, og ikke noe andre kan dømme en for.

Skrevet

Jo, når folk snylter på staten så dømmer jeg dem og ser ned på dem. Snyltere er totalt ubrukelige mennesker!

Skrevet

Valg ja..har ingen mulighet til barnevakt, ei heller nevneverdig kontakt med bf, søker jobber og får ingen, har ikke råd til barnehage..er visst lat og snylter jeg..hyggelig..er faktisk ikke alle som ahr et valg..leit at de som har mer enn nok å rutte med skal legge standarden for livsstil og muligheter for resten av oss..jeg er ganske enkelt avhengig av KS, og ikke fordi jeg ikke gidder jobbe...

Skrevet

Du er lite opplyst du hi. Det er mye, mye, mye mer jobb å gå hjemme med et sett tvillinger, enn å være i jobb. Jeg går ikke hjemme fordi jeg er lat, men fordi jeg ikke vil ha de i bhg før de er 2. Dummen.

Skrevet

Det er helt greit. Men BETAL FOR DET SELV og slutt å snylte på staten fordi DU synes det er trivelig å være hjemme.

Skrevet

Jeg går hjemme, og mottar ikke annet enn mine barns nærvær, klemmer, og vet jeg er satt pris på.

Priceless med andre ord.

Senere skal jeg ut i arbeid, men akkurat nå er det viktig for meg å være hjemme med barna mine.

1.anonym

Skrevet

Snylte på staten? Hehehe, ja riktig! Etter og betale meg ihjem med skatt, så nyyyyter jeg denne ks! Så det så. Og det er leeeenge til den blir borte.

Skrevet

HI er et forumtroll som bare vil ha sinte meldinger fra husmødre.

Krangle med mannen din isteden.

Hvis du har en.

Skrevet

Hva med alle som snylter på subsidiene til barnehageplassene, da?

Staten støtter hvert eneste barnehage-barn HVERT år med over 100 000 kroner.

Men det er ikke snylting?

Hm. Dobbeltmoralen lenge leve, HI.

Skrevet

Ikke så lenge de har foreldre som betaler skatt og bidrar til samfunnet som normale mennesker gjør. De gir og får tilbake. Husmødre bidrar ingenting de vil bare ha, ha og ha.

Skrevet

Og hva vil du si at husmødre bidrar med som gjør dem fortjent til en statlig lønn?

Skrevet

Da bør man vel kanskje fjerne endel andre støtter også eller?

Skrevet

Som hva?

Er husmødre arbeidssøkende arbeidsledige, er de syke, uføre, studenter, pensjonister el? Nei, det er bare late og det er skammelig at man skal få stønad for latskap!

Skrevet

Herregud! Håper du ikke får barnehageplass og må betale tusenvis av kroner til en dagmamma hver mnd for i det hele tatt å beholde jobben din.

Skrevet

Hvis ikke så kan man jo bare følge deres eksempel: Snylte på staten!

Skrevet

Hvordan kan en snylte på staten når en har RETT på disse pengene hvis en går hjemme etter barnet er blitt 12 mnd?!

Skrevet

Det kalles ikke snylting å få barnetrygd heller.

Dette er i sama gata.

Skrevet

skal foreldre og barn sulte da?

Vi er ikke laget for å være i barnehage egentlig, alle dyr tar vare på barna sine selv.. er bare mennesket som er så lat at vi hiver dem i bhg og løper avgårde for å jobbe..

ikke for det, jeg tror barna burde begynne i bhg når de er året, før i tiden var alle sammen og barna hadde det sosialt.. nå sitter de bare hjemme og ser på tv mens mor gjør et tonn med husarbeid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...