mamma&piratene Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 så var jordmora usikker på om han ligger i seteleie eller hodeleie. Og fikk en annen jm til å sjekke leie på babyen også- og hun mente at han ligger i hodeleie. Føler at jeg ikke er helt overbevist og er litt stressa pga det, noen andre som har opplevd d samme? Evt hvordan bevegelser kjenner dere som er ca 36 uker og har barnet i hodeleie?
FlightlessBird Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 jeg er 39 uker da, men ble sendt på UL da jordmor ikke var helt sikker! Ho lå med hodet ned! Tror nok de sjekker deg med UL litt nærmere termin hvis de skulle være i tvil!
mamma&piratene Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Ja får nok ul om hun er usikker neste gang. Men fødte i uke 37 sist, derfor jeg stresser litt kjenner jeg.
FlightlessBird Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 åå... ja, da sjønner jeg! Forstår godt du er usikker, men jordmora tar vel ingen sjans på det vel. Du kan jo kanskje ringe føden om du er veldig usikker. Var hodet eller rumpa festa?
mamma&piratene Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Nei, ikke festet. Så kan jo fremdeles snu på seg. Hun andre jm virka rimelig sikker på at det var hodet nederst, men jeg ble som sagt ikke helt overbevist. Men skal dit til mandag også, så får vel en bekreftelse på det ene el andre da.
Gjest Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Jenta mi sitter i seteleie. Og jeg kjenner spark og hikking langt nede i bekkenet. Jeg kan kjenne hodet oppe ved ribbeina, og der er det mer av den rullende bevegelses følelsen. Jeg er 35 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå