Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Etter å ha sett Vg i dag er jeg ikke i tvil om at de er skyldige! Jeg er glad jeg ikke støtta dem med penger! Gærne sadister!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Ja trur ikke de er så uskyldige nei,og hva betyr det bildet der han ene vasker av blod på sete til bilen å står å flirer.Sykinger det der . Kan begynne å lure på ei inne på tråden her om at han ene er så døds deilig Trur hun mente Moland ,og om noen hadde noen opplysninger om han.Kan begynne å lure LA DEM SONE MENER JEG
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 håper de aldri slipper ut, og dauer i kongo!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Hun som skrev inn her og ba om penger er eksen hans, og synes han var en snill fyr da de var sammen. Det er sikkert ikke lett å ha vært sammen med en sånn fyr. Jeg føler med henne, for det må være et sjokk å oppdage hvordan han egentlig er. Jeg er mer og mer sikker på at de drepte han sjåføren, og jeg ville ikke blitt overraska om de oppdager flere ofre de har tatt livet av. Noe er galt i hodet på sånne sadister.
Tigerpote Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Ja, jeg ble uvel av å se på de. Men vi må skille sakene de er dømt for og dette. Dessuten er alle uskyldige til det motsatte er bevist, og jeg er imot dødsstraff uansett og i alle former. Og mener at fanger også skal ha det "godt", dvs med fravær av sykdom, nød, sult, tortur, frykt osv. Og rettssaken har jo ikke vært annet enn en stor farse fra a-å, og beskyldningene er latterlige. 5 ganger dødsstraff er vel dessuten i meste laget eller?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Jaja, damer. Da kan jeg fortelle dere at det dere så på videoen er barnemat i forhold til treningen som spesialkommandosoldater (f.eks telemarksbataljonen, fremmedlegionen, SAS, SEAL`s, ) gjennomgår. Hvor tror dere at de har hentet teknikkene fra? Dette er helt ordinær militærtrening, kjære dere. Hensikten med treningen er å oppøve evne til å motstå tortur for å kunne holde tilbake informasjon fra fienden. Dette er overhodet ikke noe spesielt, med andre ord. Ikke døm noen nord og ned før dere vet hva dere snakker om!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Helt enig med 19:42. Det er helt vanlig trening av spesialsoldater ... Tror dere det er noen pusekatter som feks er i telemarksbataljonen ?
mammantilverdensbestebarn Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 signerer de to siste innleggene!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Takk til mamma`n til william:) og mammantilverdensbestebarn, som begge later til å være mer oppdatert enn hylekoret i øvre del av tråden. Hilsen 19:42!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Kjæresten min greide ikke helt å se det sadistiske i dette. Han ble tråkket på, slått, sparket, spyttet. Trent opp til det han er, og for å takle det som kanskje kommer. Akkurat som disse guttene, Greit nok det er nedvergende at de måtte være naken, men nå vet jeg ikke hvor de har hentet mennene fra, og om det er bushmenn med bare et blad fremfor penis så er det kanskje like greit å være naken:p Så jeg får signere de tre siste jeg:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Har ingen mening om skyldspørsmål eller noe-jeg bare lurer på hvordan man utfører samme dødsdommen fem ganger..burde vel holdt lenge med en..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 E he. Bra noen tror på dette , da. Alle vet vel omslik type trening, men for å bli "skuespiller"? Mye løgner og surr fra morderne nå.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #14 Skrevet 16. september 2009 Når man opplever noe ekstremt, veldig ekstremt, så er det en helt normalt reaksjon å le eller flire. Dere som ene og alene mener at iom at han flirer når han tørker blod så er man skyldig i drap, dere er jo like udugelig som den domstol disse to har blitt dømt av jo...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #15 Skrevet 16. september 2009 20:48- Jeg tviler på at det bildet ble tatt rett etterpå, mens de var i sjokk. Der fleste oppegående mennesker skjønner vel hvor landet ligger med disse to, men det er bra at det finnes noen naive sjeler der ute som fremdeles tror på deres uskyld. He he, jeg ler bare litt for meg sjøl når jeg leser sånne innlegg som det siste der. Og for dere som mener at den siste videoen viser helt normal trening: Tror dere ikke at psykologene som uttaler seg i VG kjenner til det? Tror dere at ingen av de involverte journalistene i saken har hørt om det? Pskologen sier jo at dette minner om den nedbrytende delen av slik trening, men gutta sjøl sier at dette var opplæring til skuespill. Nå vikler de seg seg inn i sitt eget spinn, ja.
Kyllingbein Skrevet 16. september 2009 #16 Skrevet 16. september 2009 Det holder ikke med en dødsdom for det kan jo hende dem blir benådet. Og da går man jo fri. Skal litt mer til for å bli benådet 5 ganger..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #17 Skrevet 16. september 2009 Som nevnt over her, dette er vanlig trening for spesialsoldater. Og mht bildet: De var selvsagt rystet og lettet over at de slapp unna kulene. Moland hadde en bananklase i sekken som visstnok reddet ham fra å bli truffet av hagl fra gevær. Og når han så vasket bilen hadde joshua sagt noe morsomt akkurat i det han tok bildet. Sikkert "Dette blir årets julekort, tjostolv", eller noe slikt. Ikke rart han lo da, midt i det absurde liksom.. Er så innmari raske til å dømme her
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #18 Skrevet 16. september 2009 Mange naive sjeler her, ja. Eller kanskje han Moland har mange ekser. Hm..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. september 2009 #19 Skrevet 16. september 2009 Hvorfor er det naivt og tro at de er uskylige? Har du noen gang blitt trent i feks telemarksbataljonen?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #20 Skrevet 16. september 2009 Hadde pult han på flekken, hehehe!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #21 Skrevet 16. september 2009 Det er også noe jeg lurer på. De to sier de ble ranet, men hvordan kan det ha seg at de satt igjen med mobiltelefonen som de tok bilde med.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #22 Skrevet 16. september 2009 haha, mamma'n til william. Telemarksbataljonen er naaaathing i forhold til dette. Fremmedlegionen kan ha en lignende treningsmetode, men som flere forsvarspsykologer sier, det er mange sprekker her som ikke skulle vært der. Det som det SKAL reageres på her er alle løgnende som disse to har kommet med, at det var en film!? Det er jo så bak mål å sie noe slikt. Og denne filmen tror jeg ikke er en brøkdel av hva "traineene" måtte igjennom, de vil som sagt ikke huske den. Tror nok ingen kjærester om de så har vært med i fremmedlegionen i sahara (som jeg har en kamerat som er med i) eller om de har vært telemarksbataljør eller marinejeger har peiling på dette. Dette er en helt annet måte, de blir tross alt trent systematisk, dette var det ingen systematikk i. I tillegg blir de trent med masse "støtteapparat" rundt i tilfelle de blir skada og må avbryte (da får de jo selvfølgelig ikke være med videre) og det er det tydeligvis ikke her. Men flott at folk mener å vite hva som skjer under treninga til legionen, mtp at det er så hemmelig at man aldri får vite noe.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. september 2009 #23 Skrevet 16. september 2009 Jeg har fam som er i TB Og bestevennen min er i navy seals ,så jeg vet nok hva jeg prater om .
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. september 2009 #24 Skrevet 16. september 2009 Og bestevennen min har vært i bla Irak ,Afganistan ,trent med den thailanske og den japanske marinen .
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. september 2009 #25 Skrevet 16. september 2009 Hvordan kan du vite alt dette når du bare har sett 5 min av en video ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå