Gå til innhold

Vi har overlevd svineinfluensaen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle komme med et motpunkt til alt media skriver som prøver å skremme vannet av oss med svineinfluensaen. Sønnen min på 2 år har hatt det, var syk i 4 dager, så var det full fart, jeg (snart 6 mnd på vei) har hatt det, og både jeg og barnet i magen har det fint, sambo har hatt det (han ble vel sykest, men han er jo en mann... hehe) Så det gikk fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fint at det går bra, godt å vite at det ikke bare er elendighet.

Men siden vi er enkeltindivider er jo risikoen der. Men godt å høre at den ikke er så tøff som all media sier. =)

Skrevet

Takk!! :)

 

Vi trenger litt motvekt til medias skremselspropaganda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...