Gå til innhold

Åhh, det irriterer meg litt;(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min jobber på en fabrikk der det kun er noen få damer ansatt. I går kom han hjem å sa ; Nå har det begynt ei ny "jente" hos oss. Hun hadde langt, lyst hår og var pen. Gjett om gutta ble ivrige......

Koselig å høre det når man sitter hjemme hele dagen og er gravid, og FULL AV HORMONER. Åhhh mannfolk;(

Måtte bare få lettet litt på trykket her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årh, så irriterende. Hadde jo vært så lett og så mye smartere av han å ikke si noe om det... Hadde en liknende greie med min mann. Drømte at han var utro. Eneste jeg husker var at ho het Camilla. Da jeg fortalte det til han, sa han: Så vittig, det har akkurat begynt ei Camilla på jobb.. Vittig? Nei! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde drømt at min bedre halvdel var utro med en som het camilla, og det viste seg at det nettopp hadde begynt ei med det navnet på jobben hans, ville jeg blitt MEGET skeptisk.

De gangene jeg har drømt om slike ting, har det nemlig stemt..

Men klart, når man er hormonell og gravid er man nok litt ekstra bekymret for utroskap, i og med at man ikke nødvendigvis føler seg så veldig tiltrekkende selv.. (iallefall føler jeg meg rimelig ofte som ei stor feit ku for tiden.. hehe)

Så man kan kanskje ikke legge så mye i det :)

Men klart dumt av menn å kommentere pene jenter når en selv føler seg alt annet enn sexy.. men desverre er menn litt dumme på det feltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det irriterer en smule... Mannfolk kan være så lite gjennomtenkte innimellom. Hva med å gi oss komplementer i stede!?! Sånn at man kanskje føler seg LITT bra til tross for ekstra kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hilst på Camilla på jobbens hans. Ho var veldig snill og søt med mann og barn. Min mann sier han har blitt forelska på nytt etter at jeg blei gravid og han elsker kroppen min, så er ikke bekymra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...