Gå til innhold

Hva slags bleiebag har dere eller har dere tenkt kjøpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har arvet en Simo vogn, som det følger med bag til. Kan ikke så mye om dette, men har sett noen på Nille som jeg syns er fine. En blå med bil på, og en svart med bamse på. De var søte og billige, 79kr. Som sagt, så har jeg ikke så god peiling på dette. Vet ikke om de er praktisk gode. Kan jo hende du får kjøpt en som hører til vogna di. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Mountain Buggy har egen. Men den er litt treig.

 

Jeg har tenkt å skaffe meg litt mer luksusvarianter, som Boss, Mulberry, Louis Vuitton og Burberry etc. eller litt lavere prisleie som GANT etc. - og tenker på at man kan bruke den senere som vanlig veske også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva med å sy en selv??? Da kan du finne et stoff (må være litt solid) som du liker, + at du får en stellebag ingen andre har....

Har selv en simo stellebag som både er praktisk og lett i bruk. Men har tenkt litt på å sy en selv .... Får se om jeg finner noe fint stoff først....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Trille med en liten i magen! Jeg fikk også lyst til å prøve å sy en selv:-) Er ikke så god på det, men kan jo forsøke alikevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bruke min Gaya & ko veske fra forrige barn, som akkurat har blitt 1 år. Er dødsfprnøyd med den, og den kan brukes utenom trilleturer også.

Lykke til med valget :o)

Forresten en kjempegod idè å sy selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke stellevesta etter forrige barn (som akkurat har blitt 1 år, så jeg bruker den fremdeles) Det er en svart veske fra Gaya & ko, den er kjempefin, og kan brukes utenom trilleturer også.

Lykke til med valget :)

Forresten en kjempegod idè å sy selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...