pinkdelight Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 .... Jeg tror jeg kommer til å kose meg skvett ihjel hjemme det kommende året. Er gravid i uke 36 nå, har gått et par uker hjemme allerede. Jeg ser for meg kos med sønnen min, styring og stelling hjemme, amming - kos og kakebaking. Selvfølgelig mas og lite søvn til å begynne med; men dette kommer til å bli kjempefint tror jeg! Sweet feeling. Gleder meg skikkelig til dette året jeg nå!
Silje_vanilje Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Det er du ikke alene om Er og i uke 36 og gleder meg kjempe masse Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå