Gå til innhold

Plutselig gikk det opp for meg ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Jeg tror jeg kommer til å kose meg skvett ihjel hjemme det kommende året. Er gravid i uke 36 nå, har gått et par uker hjemme allerede. Jeg ser for meg kos med sønnen min, styring og stelling hjemme, amming - kos og kakebaking. Selvfølgelig mas og lite søvn til å begynne med; men dette kommer til å bli kjempefint tror jeg!

Sweet feeling. Gleder meg skikkelig til dette året jeg nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du ikke alene om :D Er og i uke 36 og gleder meg kjempe masse :D

 

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...