MammaTilToTette + spire Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Er det flere som var/er plaget med smerter etter å ha satt inn spiral?? Jeg satte inn for 1.5 mnd siden og har fortsatt smerter. De sitter på venstre side og kommer i tak og går nedover i foten..Noen ganger blir det så ille at jeg blir nødt til å ta paracet å legge meg neppå...Er dette normalt??
septbaby09 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg hadde masse plager når jeg hadde horminspiral, og ofte i forbindelse med sex ble det så intense magesmerter at jeg bare måtte stoppe opp, løp på do og kastet opp fordi smertene var så intense, så fjernet den etter noen mnd, god invistering med andre ord he he
M@msen Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 jeg ville ha sjekket det, for jeg hadde også vondt, og min sprial var på vandring...Måtte operere den ut, så aldri noe spiral mer her i gården nei. Men det er ikke sikkert det er det som er "feil" hos deg, men kanskje greit å sjekke det!!!
Mor for tredje gang Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg hadde også smerter når jeg hadde hormonspiral. Det startet med svake menssmerter nå og da, men på slutten når jeg hadde den hadde jeg sterke smerter hver dag. Det ga seg med en gang jeg tok ut spiralen.
Trallgård Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Jeg fikk en vanncyste av den + at jeg hadde skikkelig vondt sånn som du...tok den ut og vanncysta og smertene er vekk Er ikke alle den fungerer for desverre...
MammaTilToTette + spire Skrevet 17. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2009 Tusen takk for svar alle sammen!! Det ble mye penger for ingenting,men å gå med smerter orker jeg ikke!! Men heldigvis finnes det andre alternativ:)
Gjest Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 jeg hadde intense smerter! det var helt forferdelig! skal aldri mer bruke bruke noe slikt! man kan faktisk bli steril av spiralene også, det er andre prevensjonsmidler som er mye tryggere og sunnere for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå