Gå til innhold

Søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres 2 måneders gamle unger om dagen og natten? Vet det varierer, men hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som du sier veldidg variabelt. Men min sover nesten hele tiden.. Han våkner ca hver annen/tredje time for å få mat. Han får mat i 23/24-tiden og har en mating om natten. Også våken igjen kl 07.00.

Han kan være litt våken på formiddagen og kanskje en times tid på kvelden. Noen dager er han våken 2 timer i strekk, andre dager sover han nesten hele dagen. Og 3 ganger har han sovet hele natten, men da har han fått mme i tillegg på kvelden.

Så jeg går egentlig og venter på at han skal være mer våken, og dem sier de "våkner" rundt 3 mnd stadiet..

men har ikke peiling på hva som er vanlig, men sånn er det i hvert fall her hos oss.

Skrevet

Tusen takk for svar. Er litt redd min lille sovner av kjedsomhet. Noen dager sover hun omtrent ikke i det hele tatt, andre dager kan hun omtrent sove hele dagen. I dag våknet hun klokken ni, var våken i to timer, før vi gikk ut på tur. Sov hele turen, våknet etter 3 timer, og nå sovnet hun igjen... Men pleier bare å sove små lurer når vi er inne, sover aldri lenge da.. Men de kan vel ikke kjede seg når de er så små? redd jeg understimulerer henne..

Skrevet

min jente e som din lille,sover mye ena dagen og ikke noe omtrent dagen etter...detta e "normalt" :)

Skrevet

Og det er jo ikke så veldig mye man kan gjøre med dem når de er så små. Det blir mye "hei, lille venn" om dagen :-)

Og jeg synes de skal få ligge så mye som mulig på teppet og strekke seg og titte rundt, og sove når de vil og føler for det.

Og noen babyer sover mye, andre lite. Så bare nyt det, for snart er det ikke fred å få. He he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...