Gå til innhold

Sniker meg inn i 2.trimester i dag :) JIPPI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg også kommet meg til uke 12. Jeg er kjempeglad, spent og også fryktelig nervøs for de kommende ukene. Har hatt en sa i uke 13+1 tidligere, så håper ul neste fredag kommer til å få meg til å slappe av og NYTE resten av svangerskapet! Gleder meg til å dele gleder og bekymringer med dere her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Og velkommen:D Husker deg fra tidligere, habituell abort forumet, kanskje? Gøy å se at det er fler av oss her:D Og her skal vi bli helt til 3.tri!!!

Skrevet

Ja, kan nok stemme at du har sett meg inne på habituell abort. Har vært der inne med jevne mellomrom! Hyggelig å vite at vi er flere som har kommet oss inn i 2. trimester. Hvor langt er du på vei, Silje -2SA, 1MA, med ny spire! ??

Det blir en vendig spennende tid fremover!

Skrevet

Veldig gøy -og veldig fortjent, at det er fler av oss her inne, ja:D

Jeg er 16+3 i dag, helt uvirkelig bare å skrive ett så høyt tall!! :P Sliter fortsatt med å tro det er sant, så hadde det ikke vært for den voksende magen, vet jeg ikke hva jeg skulle trodd:)

Er formen din bra, eller?

(forresten byttet nick, men det skjønte du sikkert;P)

Skrevet

Ja skjønte det med nicket.

Har du vært på flere ul underveis i svangerskapet ?

Gleder meg til mangen kommer jeg også, føles ennå veldig uvirkelig. Hadde det ikke vært for ul med bankende hjerte 7+6 på vei vet jeg ikke helt hva jeg skulle trodd.

Formen er stort sett veldig grei. 1-2 dager per uke hvor jeg har kvalme, noen morninger med oppkast, så jeg skal ikke klage. Merker litt i bekkenet hvis jeg legger meg ned på gulvet på ryggen f.eks...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...