Gå til innhold

For dere som bor i Oslo: Birkenboller.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg befinner meg ikke i Norge for tida, og har så utrolig lyst på en Birkenbolle! Min favoritt er den med spinat og ost.

 

Er det noen her som vet hvordan man kan lage dem? Jeg skal servere dem med tzatziki og potetbåter, for det er sånn jeg pleier å bestille dem på Birken Lunch.

 

Jeg håper noen kan hjelpe meg!

 

P.S. Er det noen som kjenner til hvordan man lager Børek også? Nå er jeg sikkert vel forhåpningsfull, men det går jo an å spørre. Det virker som om mange her inne er kjempeflinke til å bake, så jeg krysser fingrene.

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Så snilt av deg! Jeg sikler nesten allerede! Nå skal jeg piske igang mannen min, for han er bakeren her i huset. :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...