Snusky McClusky Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg befinner meg ikke i Norge for tida, og har så utrolig lyst på en Birkenbolle! Min favoritt er den med spinat og ost. Er det noen her som vet hvordan man kan lage dem? Jeg skal servere dem med tzatziki og potetbåter, for det er sånn jeg pleier å bestille dem på Birken Lunch. Jeg håper noen kan hjelpe meg! P.S. Er det noen som kjenner til hvordan man lager Børek også? Nå er jeg sikkert vel forhåpningsfull, men det går jo an å spørre. Det virker som om mange her inne er kjempeflinke til å bake, så jeg krysser fingrene.
Dotten Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Fant ikke noe oppskrift på Birkenbolle men på Børek http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift21697.asp Lykke til og kos deg i kveld!
Snusky McClusky Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Tusen takk! Så snilt av deg! Jeg sikler nesten allerede! Nå skal jeg piske igang mannen min, for han er bakeren her i huset. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå