Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Noen som kan fortelle meg noe om fødeansikt?
Himmel og hav Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Dette lærte jeg av min bestemor, som stadig hadde rett når hun sa "Nå har du fått fødefjes, så nå kommer h*n innen tre dager!" I følge henne er det når ansiktet ditt blir litt hovent og pløsete, spesielt rundt øynene og kjakene, og samme hvor blid du er så ser du oppgitt ut i øynene.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Hm =) Moren min kommenterte ansiktet mitt ista. "Hvorfor er du så pløsete i ansiktet" =D Hahaha ÅÅ, kanskje det er fødeansikt.....?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 mamma sier at hun bruker å se det på neseborene! at neseborene (selve nese, ikke åpningene i neseborene) blir tykke så er det ikke lenge til man føder
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Så rart Lurer på hva sammenhengen er..
Tokatter_USA Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Jeg har sett på to kvinner at de skulle til å føde uten at de visste det selv. Den ene så ut som hun var på gråten, men da jeg snakket med henne, var hun jo slett ikke det, den andre hadde bare litt mer hovent fjes. Mannen min så det på en annen dame. Han sa at fjeset hennes glinset. Alle disse fødte i løpet av det neste døgnet.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Syns dette høres veldig spennende ut!! Blir veldig nyskjerrig på hva årsaken kan være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå