Gå til innhold

rehabliteringspenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 25 og har fått ivilget rehabliteringspenger, får ca 10000 i mnd.. det jeg lurte på om det var annet jeg hadde rett på og kan søke om som feks, dekket utgifter til barnehage osv?

håper noen kan svare meg,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du sammen med faren bil barnet(a)? Regner med at samlet inntekt i husstanden har noe å si. Og om det er noen spesiell grunn til at barnet skal gå i barnehage når du allikevel er hjemme...

Du kan vel få noen hundrelapper i forsørgertillegg. Tror det er bare de på yrkesretta attføring som får støtte til barnepass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...