Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 jeg er 25 og har fått ivilget rehabliteringspenger, får ca 10000 i mnd.. det jeg lurte på om det var annet jeg hadde rett på og kan søke om som feks, dekket utgifter til barnehage osv? håper noen kan svare meg,
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Bor du sammen med faren bil barnet(a)? Regner med at samlet inntekt i husstanden har noe å si. Og om det er noen spesiell grunn til at barnet skal gå i barnehage når du allikevel er hjemme... Du kan vel få noen hundrelapper i forsørgertillegg. Tror det er bare de på yrkesretta attføring som får støtte til barnepass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå