Vasha Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Ble ganske stressa nå i dag. Har både vært til journalskriving på sykehuset og til kontroll hos legen. Er akkuart 34 uker på vei. På sykehuset er jordmora vi treffer på samme jordmor som tok imot 1 fødte, så hun visste jo godt hva som hadde skjedd sist gang med at jeg fikk ca 1 mnd før tiden, at det gikk veldig fort og endte med akutt ks. Så det hun sier til oss er at vi må bare være forberedt på at det nå kan skje når som helst, og at det kommer til å gå veldig fort når det skjer. I følge henne er jeg visst en "type" person som har/får veldig raske fødsler. Jeg begynte jo nesten rett på pressriene sist gang, og håper jo selvfølgelig at jeg skal få noen normale rier først denne gangen, så vi får litt tid til å komme oss til sykehuset. Men måtte ikke regne med det sa hun.... *akk...* Fra sykehuset kjører vi så direkte til legen for vanlig kontroll. Og han bekrefter jo det jordmor sa, at det nå kan skje når som helst, og at babyen faktisk til og med har festet hode. Jeg håper virkelig begge to tar feil med at det snart skjer noe, for det er tross alt 6 uker til termin, og vil jo helst at babyen er der så lenge som mulig. Pluss at vi nå til helgen flytter ut av leiligheten vi nettopp har solgt. Og trenger de neste to ukene til flytting, pakking, utvasking og på å komme litt på plass i den midlertidige leiligheten, samt overtagelse osv. Skjønner ikke helt hvordan dette skal gå jeg. Har jo fått streng beskjed om å ta det rolig. Noe som er helt umulig slik forholdene er akkurat nå. Samt at vi har en gutt på 2 1/2 fra før, som i tillegg er blitt syk, og krever sitt. Samtidig har jeg store problemer med å sove for tiden både natt og dag (halsbrann, bekken, dogåing og kramper). Uff da, ble litt klage innlegg dette. Måtte bare få det ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå