2. gutten har kommet Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg er 29 år, har to barn og har lyst til å bli tannhelsesekretær når jeg blir stor. Har almenn videregående, men ikke noe mer utdanning enn det. Har jobbet i butikk i 8 år før jeg begynte i hjemmesykepleien. Nå er jeg straks ferdig med grunnkurs Helse og sosial på Nki nettstudier og skal opp i privatisteksamen til jul. Jeg har prøvd å finne hvor og hvordan jeg kan gå videre, men finner ikke noe sted jeg kan utdanne meg til tannhelsesekretær? Noen som kan hjelpe meg?
jordbær mathilda Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Rekken er vel egentlig først helse og miljø,så helseservicefag og tilslutt tannhelsesekretær. Jeg skal bli helsesekretær.Jeg har grunnkurs,og omsorgsfag pluss har jobbet i mange år. De mener på skolen at jeg har nok til kun og gå siste året.Men må ta matte ved siden av. Du kan søke om en realkompansjon,mulig du har nok til kun å ta tredje året, iom at du har allemfaglig fra før.
2. gutten har kommet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Takk for svar. Så du mener jeg kan ta tannhelsesekretær på videregående selv om jeg har fullført allmenn? Leste et sted at voksenopplæring på videregående var bare for de som ikke hadde fullført videregående..
jordbær mathilda Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Det er først og fremst for de som ikke har fullført videregående..men andre kan søke. Ring skolen og spør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå