cherry coke Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Så utrolig ekkelt!! Satt å las da det plutselig kjentes ut som at blodet steg til hodet. Jeg følte at jeg ble akutt drita og det var over ila noen få sekunder. Det var kjempeekkelt og jeg fikk skikkelig panikk. Hva kan dette ha vært?
cherry coke Skrevet 16. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2009 Noen som har ært bort i lignende>?
Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jepp, viste seg at jeg var veldig overraskende gravid...
År og dag Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Google bppv, og se om symptomene kan stemme.
Blind Gudinne Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Hadde det sånn da jeg var gravid.... Men har også hatt det ellers. Har vært noe med blodtrykket- nesten det samme som blodtrykksfall, bare at man sitter rolig.
Collette Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Det høres ut som et blodtrykksfall. Det er ikke farlig, men veldig ekkelt. Jeg hadde det da jeg var gravid og hadde det også forrige uke, men nå er jeg ikke gravid, håper jeg.
Tokatter_USA Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Det skjedde en gang med meg da jeg var tenåring. Jeg ble nesten blind og måtte bare sette meg rett ned. Da det var over, håpet jeg på en dag hjemme fra skolen, men mor gikk ikke på den, gitt. Og jeg har aldri opplevd det siden.
cherry coke Skrevet 16. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2009 Hahaha tillab! Å get laid er lettere sagt enn gjort. Må legge inn en litengrann mer innsats enn det du trenger, you lucky dog!!=) Tror kanskje jeg slår meg til ro meg blodtrykksfallet jeg. Gravid er jeg iallefall ikke...eller kanskje innbilt svangerskap;-)?
Makko med to små gutter Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Blir det flere ganger daglig, legen finner ikke noe galt :-(
Gjest Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Haha, kanskje kroppen tror den kan bli gravid av gummierstatninger?! *ler meg skakk*
It's all about me Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Dette skjer ofte når jeg er gravid, men det hender når jeg ikke er gravid også. Har jeg i tillegg drikki litt alkohol når det skjer besvimer jeg av det i tilegg. Så flaut å være ute og gå rett i bakken. Alle tror jo på meg når jeg sier at jeg ikke er spesielt full, ha ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå