AussieAnette Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Blir så irritert på alle de på facebook som hver gang jeg skriver noe der (og klager ikke hemningsløst eller no) at jeg MÅ SMØRE MEG MED TÅLMODIGHET. Han kommer når han kommer +++ Selvfølgelig vet jeg det! Men det må da for h... være lov å være litt lei og klage litt. Og de som legger ut disse kommentarene har født selv, lurer på om de har alzheimers alle sammen!!!!
septbaby09 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Ja helt enig haha... Så sier alle kos deg og nyt dagene nå, det er nå du kan kose deg og sove. Kose meg!!!!!! skal gi deg kose deg jeg hehe... sover aldri mer en 20 min av gangen, max 3 timer pr natt, oppe å tisser hele tida, smertehelvete å snu seg i senga, svære sankthansbål i brystet(halsbrann) leggkramper, kynnere som gjør at man ike orker ut å kose seg, mensmurring og faens oldemor, ikke snakk til meg om jeg skal nyte de siste dagene, for det er ikk en dritt å nyte!!!!! He he, at ikke folk skjønner det
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 hahaha!! Jeg er førstegangsfødende og er ikke fødeklar før om et par-tre dager. Jeg har nok skrevet noe som at den babyen kommer når den kommer, men det er vel mest for å prøve å holde mitt eget mot oppe. Men det er jo helt meningsløst, for her går jeg og kjenner etter alle slags tegn, og det til tross for at det fortsatt er en stund til termin. Kommer nok til å gå på veggene etterhvert vil jeg tro. Jeg mangler energi og får ikke gjort noe som helst for tiden. Så kommer folk og forteller meg at jeg bare må slappe av, for jeg må spare på kreftene. Jasså, jeg har ikke lyst til å bruke krefter på å vaske babytøy, vaske hus og alt det der, ETTER at baby har kommet. Vil jo ha gjort dette før, slik at jeg kun kan konsentrere meg om babyen når hun kommer. Men nå vasser jeg i hybelkaniner her. Mannen som vanligvis er flink til å svinge med støvsugeren, har ikke vært så flink i det siste, men så har han jobbet ganske mye. grrr.. Og alle forteller meg at jeg må passe på å sove nå mens jeg kan. Ja, hadde jeg fått sove så hadde jo det vært kjempefint. Og jeg tror ikke at den søvnen jeg får nå, er så mye til hjelp når ungen har kommet. Skal nok fint klare å være MINST like trøtt da, uansett hvor mye jeg sover nå
AussieAnette Skrevet 16. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2009 Har bestemt meg at som straff så skal jeg ikke logge meg på facebook før etter fødsel, så kan de lure og lure på om det har skjedd noe!! Hehe Kjenner meg igjen i mye av det du skriver septbaby09fødeklar. Får ikke sove på natta, så må sove litt på dagtid blant annet.
AussieAnette Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 "Og jeg tror ikke at den søvnen jeg får nå, er så mye til hjelp når ungen har kommet. Skal nok fint klare å være MINST like trøtt da, uansett hvor mye jeg sover nå :p" Haha, det var godt sagt :)
septbaby09 Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 He he, samme her, sitter i sofaen å er inne på facebook/BIM om hverandre hele dagen, og er drittlei, men støvet vokser, for orker bare et prosjekt om dagen, he he. Lovet meg selv at når dette er over og venner blir gravide skal jeg ikke glemme hvordan det var. Noe annet som ogsp irriterer meg grønn er disse som har født for alt fra 2 dager til 20 år siden som sier det går så fint, er ikke så ille, eller svigermødre som sier, det er så mye hjelpemidler i dag atte. Hjelpemidler, hva om jeg ikke rekker disse, da blir det jo like jævlig vondt for meg som det var for deg for 35 år siden, nei shut up!! hehe
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Haha.. han kommer når han kommer ja.. som om du ikke visste det.. "Åh? Får jeg baby altså"..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Jepp, jeg også sitter bare på BIM og facebook om dagen. For et liv!! hehe:) Det irriterer meg også, når jeg spør folk om hvordan fødselen var og hvor vondt det var, så svarer de "usj, det er ikke noe å grue seg til. Det er vondt, men smertene glemmer du". Lett å si når man er ferdig med det. Hva så om man glemmer smertene etterpå? Jeg må likevel igjennom dem før jeg kan glemme dem. Vedder på at alle de som sier at det ikke er noe å grue seg til, grudde seg like mye de også før den ungen kom ut. Men skal banne på at når min fødselshistorie kommer, så sier jeg: Nå er alle smertene glemt, og her ligger jeg med lille gullet i armene, gulli gulli gulli Jeg lovte jo også at før jeg ble gravid, så skulle jeg ikke oppdatere statusen på facebook med masse sånn baby og graviditetsprat... jADDA! Har til og med laget en blogg som bare omhandler graviditeten.
alvesnuppa <3 Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Hehehehe.. Jeg kjenner meg såååå igjenn i alt av det som skrives under denne tråden !! Det er så deilig å vite at jeg ikke er alene alt dette nå. Vi er noe for oss selv ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå