villemo26 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 til deg med det nicket: Kvar gang eg tar deg igjen og kjeme innpå samme trimester, så får eg ei sjuk trang på sjokoladen toppris.... En gang etter eg såg du hadde svart på et innlegg, så gikk eg ei mil for å kjøpe den sjokoladen.. hehehehe... Så no melder trangen seg igjen!! haha, flott eg har nåken å skylde vektoppgangen min på :-)
*toppris* Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 hehe, den sjokoladen er jo skikkelig god, så forstår deg godt;) Heldigvis for deg så er jeg ikke her inne så mye mer lengre, siden gullet mitt har komt;)
villemo26 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Hehe, ja nei vær her gjerne :-) får heller ta noen ekstra turer til sentrum for å kjøpe meg sjokolade. Gratulerer så masse med en liten :-) ka du fikk??
anneluna Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 åh, jeg spiste toppris på jobb hver dag før jeg gikk ut i permisjon. den lå i kjøledisken og var helt kald. anbefaler å legge den i kjøleskapet!
*toppris* Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 angående sjokolade er vel jeg litt "rar", liker det absolutt ikke kaldt og hardt fra kjøleskap;) Så mannen her i huset deler sjokoladen, til meg på disken og tilhan i kjøleskapet;) fikk en liten gutt, 3260g og 48cm lang;) akkurat passe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå