junigutt :) Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 noe annet enn pølser og potetstapp
Kate77 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Syntes denne var veldig god(vi brukte baconost) Bruker du fullkornspasta blir det jo litt sunnere:) http://dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/Kjøtt/Farsemat-og- pølser/Pølseform-med-purre
Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Pølsegrateng? Koke makaroni og hvit saus og mikse alt i en ildfast form med litt ost over før en gratinerer i ovnen. Veldig godt, men ikke akkurat så sundt da ;-) Kan jo servere grønnsaker til.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Kok pasta, lag tomatsaus og miks sammen pasta, saus og pølser(pleier bruke kjøttboller og) i en ildfast form. Ha over masse ost og stek i ovnen til osten er blitt gyllen
elikatt -mamma til 4- Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Kutt opp pølser og legg i ildfast form, hell over et glass tomatsaus, jeg bruker den lyse dolmioen, ost på toppen og gratiner i ovnen. Serveres med pasta og salat, kjempegodt, og enkelt! :-)
Gjest Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Del pølsene på langs og i passende gode store biter, stek de godt på panna. Server med mos av poteter, gulerøtter og kålerabi. Smaker utrolig mye bedre enn vanlig potetmos, også får ungene i seg andre grønnsaker og. Godt med tomatbåter til. Pølse i små biter, løk, revet gulerot, alt kokt i tomatsaus og servert med spagetti. Pølser og fiskekaker i brun saus med kokte poteter og brokkoli til. Restemiddag med potet,gulerøtter,pølse og løk, alt skjert i terninger og stekt på pannen. Godt med tomatbåter og agurk til. Form med hvitsaus blandet med tomatpure og krydder, pølsebiter, brokkoli, løk og makaroni. Strø med ost og sett i ovnen. Form med pølsebiter blandet med potetmos, vispet egg med melk/salt/pepper(1ssmelk pr egg) og ost på toppen, stekes i ovnen til eggene har stivnet.
junigutt :) Skrevet 16. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2009 takk for mange gode tips! klarer ikke å bestemme meg nå jeg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå