Gjest ~Gravida~ Uke 39 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Ser dette hver dag jeg,ingenting er sensurert,de viser alt.
AngryBird Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Åssen kanal er tv4? Ikke viasat4? Svensk tv4?
Gjest ~Gravida~ Uke 40-Lei :/ Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Ja,svensk tv4. Jeg fikk litt sjokk første gangen,de viser jo alt. Filmer nedi der når hode til babyen kommer ut,viser alt fra ks til prematurbarn som de gjenoppliver. Og helt vanlige fødsler med og uten epidural. Veldig fin serie, heter forlosningsklinikken kl 13.25 på værdagene.
♥2 små gull♥ Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Følger med på denne jeg og, har satt den på serieopptak på Get-boksen. Men det er noen ting jeg stadig stusser over: *Begynner man å presse veldig mye tidligere i usa? De ligger jo å presser i mange timer bare for å "sjekke om det går" liksom? *Tyr de VELDIG mye lettere til ks? Syntes det er så mange som får/må ta det? *Er grensen for et "stort barn" vesentlig lagere i usa? For noen dager siden kalte legen et barn på 3200 gram for et stort barn... Men ellers en veldig fin serie
Gjest ~Gravida~ Uke 40-Lei :/ Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Ja,jeg også syns at det er mang ks. Men kanskje det bare er tilfeldig? Syns at de fleste damene er så flinke til å presse,selv var jeg lettere hysterisk og hylte myyyy mere. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå