Gå til innhold

Noen som tenker på stjernetegn?


Linsy&snart 2prinsesser

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere enn meg som har tenkt over hvilket stjernetegn babyen blir født i?

Fra 24.sept til 23.oktober er det jo Vektens tegn, så jeg håper, tror og regner også med at tulla blir født i Vektens tegn :) (Termin 3.okt)

Kjenner flere veldig bra Vekter og de setter jo rettferdighet og stabilitet høyt, så det er jo positivt! Og så er jo Vekten ett lufttegn, det samme som både mannen min og meg...

 

Jeg synes dette lover bra, jeg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja :) det er faktisk en av grunnene for at jeg tar modningsakupunktur og kapsler. har termin 23. okt og hvis jeg føder da eller sener vil han bli skorpion, men jeg vil at han skal bli vekten. så jeg gjør alt jeg kan og håper at han kommer rett før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med stjernetegn syns jeg bare er noe vås. Tror jeg hadde vært akkurat den samme personen om jeg hadde vært født noen dager før, for da hadde jeg vært født i et annet stjernetegn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har selvsagt tenkt over det. Vi har også lest en god del om barn i vektens tegn, men det er fordi jeg generelt synes det artig å lese om stjernetegn.

Likevel tar jeg det med en klype salt, er mest for moro skyld at jeg leser det. Og er det artig når mye stemmer.

Barnefar er født i vektens tegn, så det blir spennende å se om dattera blir som han. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes bare skorpion er så ekkel og når han ligger på grensen kan han like godt bli vekten. jeg analyserer heller ikke folks personlighet utifra deres stjernetegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...