AngryBird Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Noen som har erfaringer med disse? Åssen er de å sove i f.eks? Hlder de ammeinnlegg på plass? Om det bare er singleter man kan åpne øverst ser jeg ikke helt vitsen men de er kansje litt sånn bh-aktig inni?? Har bare funnet dem i nettbutikken, ellers kunne jeg jo bare ha prøvd.
*toppris* Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 jeg kjøpte en 2pk på hm, veldig fornøyd... er stram over puppene, så holder bra om natten. det er slik man åpner med stroppene, er en strikk under brystene som holder alt på plass...gode å sove i;)
MammaTilLucas Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jeg har ingen erfaring med de fra h&m, men vil absolutt anbefalde de fra sparkjøp. Billige,fine og veldig gode. Du får de i hvit,sort og rosa og koster 99 eller 149 pr stykk tror jeg det var.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Jeg kjøpte 2 ammebh-er fra H&M katalogen. De var myke og hadde bøyle. Jeg synes ihvertfall de var behagelige, også for å sove i. Men fikk de ganske nylig, så har ikke fått vasket dem ennå. Vet ikke hvordan de blir etter noen vask.
AngryBird Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2009 Ok, så de kan på en måte erstatte ammebh+ singlet da! Najs.... Fant dem på hm sin nettside og har ikke sett dem andre steder så vurderer å bestille. Litt mindre risky enn å handle bh på nett. Aner jo ikke hvor svære boobsene blir heller så......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå