Gjest Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Ligger dere på magen? Hvor lenge klarer dere gjøre det? Jeg ligger alltid på magen når jeg ligger i sofaen, og gruer meg til jeg ikke kan gjøre det mer :S
Januar Baby <3<3 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Heysann:) Det hender at eg våkner på magen, men ligger meg ikke bevisst på magen .. Eg er 24 uker i dag, men har ikke helt sluttet å ligge på magen då Men då tar eg ene foten opp på siden så ikke ALL vekten kommer på magen min Det der er igrunn noe du må finne ut av ,korti det ikke er greit å ligge på magen lenger Men det går nok så fint så Langt er du på vei ? Masse lykke til videre !!!
Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Er litt over 16 uker så da har jeg forhåpentligvis ennå noen uker igjen med "mageligging"
mamman til to gutter Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 I følge jordmoren lå jeg på magen på føden med rier, hun var veldig fasinert over det og fortalte det til barnepleier og sykepleierstudent når de etterhvert kom inn:-) Jeg lå ofte sånn jeg lå da og da lå jeg på siden, men med det ene beinet dratt opp og så litt over på magen. Jeg lå helt på magen ganske lenge også, men husker ikke hvor lenge. Det hendte av og til når jeg ikke klarte å ligge helt på magen at jeg la dyna mi rundt magen sånn at jeg støttet meg på den og kunne ligge litt på magen, ble også anbefalt saccosekk av en venninne, men det fikk jeg aldri skaffet meg.
Maisie Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Ligge på magen? Går ikke det, med kulemagen min. Synes det er ille nok å ligge på ryggen nå, jeg.
respektatauten Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 jeg ligger enda på magen i uke 32 =) men om jeg skal ligge lenge pleier jeg å støtte opp med en pute under ribbeina, da blir det litt lettere å puste=p
mamma med en i magen Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Jeg liker oxo ligge på magen, men blir litt kvalm av det så ikke gjort det så mye... Men gjør jeg det støtter jeg oxo opp med det enne beinet... Jeg har oxo begynt og få litt bekkenløsning så har ett teppe i sengen som jeg legger mellom beina når jeg ligger på siden... Og da legger jeg meg nok over mot magen da oxo, men blir ikke liggende direkte på magen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå