Gjest Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 igår. Noen av dere som så dette? Var det baer meg som reagerte på måten de små barna i barnehagen ble løftet opp fra gulvet på? Han ene løftet ei jente på 8-9 måneder (så det ut til) etter EN arm. Tok tak helt inntil armhulen og løftet henne opp liksom. Jeg syns det så helt forferdelig ut, og fikk skikkelig vondt i mammahjertet mitt... Ellers vil jeg si at dette er en kjempemorsom serie, og han Roger eller hva han heter, virker som en fryktelig tafatt mann som ikke har vært uten mor eller kjæreste en eneste dag av sitt liv, hehe Men guri så gøy det er å se på!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg tenkte det samme! Babyen så ut til å bli mer fornøyd på mannens fang enn på gulvet i alle fall, men en særdeles alternativ måte å løfte på...
Mrs. Bouquet Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Reagerte på den løftinga jeg også. Men så vet jeg at det ikke gjør barnet noen ting om alternativet er å ikke løfte det opp når det trengs. Er på en måte ikke så mange andre måter å gjøre det på med en arm.
Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Nei, er nok ikke det. Men tror heller jeg ville satt fra meg den eneungen før jeg løftet den andre opp.. Men det er nå meg!hehe Hun tok sikkert ikke skade av det, det så bare så brutalt ut
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Hvordan skulle han ellers ha gjort det lurer jeg da..? Har selv løftet opp barnet mitt sånn om jeg har måttet. Han tok ingen som helst skade av det!
Bøtteknott Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Og hva med han som setter ungen i en pappeske og gir han en plastpose å leke med!?! Det vises i reklamen for serien.
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 haha!! da jeg så serien igår tenkte jeg "dette hadde ikke mødrene på dib likt"... *humrer* MEN jeg tror det er dattera hans å at er hans teknikk å løfte jenta si på..så jo helt sykt ut men ikke fikk hun vondt å hun virka fornøyd med å komme på fanget hans.. ser ikke helt problemet,men tror han selv kanskje vil se selv (på tv) at det så vondt ut! Åhhh jaaaaaaaaaaa jeg å samboer bare ler oss ihjel..ldriver å suterer som om han har mista dama si til en annen fyr eller noe.. tror ikke dama hans har den kuleste ferien når hun vet samboern er hjemme å griner seg i søvne hverdag men!
rl84 Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Noken som vett kortid d går i reprise??
Tommage♀♂ Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Jeg løftet sønnen min sånn ofte jeg. Alltid gjort det. Har man to tett finner man egne måter å gjøre ting på, og han har aldri tatt skade av det. Ikke ser jeg på meg selv som en fæl mor heller;)
Gjest Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Ja, han som gav den ungen en plastpose også. Fryktelig lite gjennomtenkt! Til dere som løfter barnet deres slik, det var ikke et angrep på dere Jeg har bare aldri sett en unge bli løftet på den måten, og jeg syntes det så vondt ut. Det så ut som at hun ikke tok skade av det, og dere sier at deres ikke har tatt skade av det, så da er jo alt bare bra! Jeg bare reagerte bittelitt Jeg syns jo tilogmed det virker vondt å bli løftet opp på "den vanlige måten" også, for jeg vet hvor vondt det er å bli løftet slik selv, men så veier jo jeg ørten ganger mer enn en liten baby også da, hehe.. Uff nei, hun dama til han sippefyren kan ikke ha kost seg så veldig på den ferien vil jeg tro Men hun vet vel hvordan han er.. Hun virka jo litt rar hun også, hehe. tenk å være SÅ lei seg fordi kjæresten reiser bort i ti dager.. Men det er jo god underholdning i det!
Gjest Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Mange som ikke vet at armen/skulderen kan gå ut av ledd på småbarn når de blir løftet feil. Håper noen sier fra til han, sånn at han ikke gjør det igjen.
rima Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Uff, jeg reagerte også på den løftinga. Men jeg har tantejente med "løse armer" som gikk ut av ledd støtt og stadig da hun var baby og de første årene hennes. Så her er vi forsiktige med slektas "løse armer"..;o)
Gjest Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 Tommage♀♂, sønnen min har fikk albuen ut av ledd når pappan skulle løfte han i en butikk da han var rundt året. Noen barn har lettere for å få denne skaden enn andre. Så man skal være forsiktig når man løfter barna. Ingen som sier det er fæle foreldre Noe mange ikke tenker over, bare.
Gjest Skrevet 16. september 2009 #14 Skrevet 16. september 2009 Auda:S Det hørtes fryktelig ut! Nei, en må jo alltids passe på, vet jo aldri hvordan beinene og leddene i kroppen til en baby reagerer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå