Lykkeliten <3 Skrevet 16. september 2009 #1 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er mamma til en liten prins på 5 og venter på nytt familiemedlem omkring 4. januar. Holder til i Heggedal i Asker. Noen i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juneb Skrevet 17. september 2009 #2 Del Skrevet 17. september 2009 er nye her jeg også, eller hadde lege termin 5 februar så har holdt meg på februar klubben.. men etter ultralyd fikk jeg termin 25 januar så jeg er litt på begge klubbene.. er min første bor på jessheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten <3 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 17. september 2009 koselig :-) gøy når terminen blir flyttet den veien, da! Jeg hadde termin 2. januar til siste ul - ble flyttet "feil vei", men heldigvis bare 2 dager, da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juneb Skrevet 17. september 2009 #4 Del Skrevet 17. september 2009 hee.. ja glad for og bliflytta frem og ikke tilbake.. hvis det blir riktig sakt?? tia går såå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavendel*06*10* Skrevet 17. september 2009 #5 Del Skrevet 17. september 2009 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten <3 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 17. september 2009 Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liv og røre Skrevet 21. september 2009 #7 Del Skrevet 21. september 2009 Hei hei, Jeg holder til i nabolaget ditt - bor i Høymyrmarka på Bjerkås/Vollen. Har termin i slutten av januar. Ser ut som det blir en liten gutt. Har fra før en jente på snart 7 år, samt at min mann har 2 gutter på 13 og 15 som bor hos oss. Blir veldig koselig med enda en til i familien! Har 'snakket' med en til her som bor samme sted som meg. Om du bor på Torp og føder i januar havner vi i samme barselgruppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten <3 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 21. september 2009 Så hyggelig med svar Vi bor rett ved Heggedal skole - ikke Torp, men ikke langt unna :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå