Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 både til slikt vi kan gjøre som familie, to og to og hver for oss. Blir mye å sitte ved lekeplassen og foran tven om kveldene. Ønsker at lille skal ha en variert og spennende fritid med nye impulser og opplevelser, og selv vil jeg ha mer ut av livet! Men vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an.Vi er unge. Alle tips er velkomne, trenger "nye" innspill
Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Nå vet jeg ikke alderen på barna dine men dette er ting vi pleier å gjøre med våre små: Skogstur Badebasseng Museum (småen på to elsker zoologisk på Tøyen for eksempel) Dra ut og spise (det er absolutt verdt det å "trene" barna til å like å spise ute, det er så koselig) Åpen barnehage (ingen stor hit men drar dit innimellom for det) Besøke andre venner med barn Tegne Fingermaling Trolldeig Children planet Lese bøker Sangstund Gå tur i byen Mate endene og sikkert mer jeg ikke kommer på i farta
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 hvor gammel er barnet? lag hjemmelaget plastelina olje, vann, hvetemel, konditorfarge. gå tur i skogen finn steiner, bladerogkongler. lagbilder av dem eller fortell fantasi eventyrom dem ( FOR LITT STØRRE BARN) leke med ball. pinner lage leker sammen med spiker og pinner. male bilder. om kvelden er det jo fint å ha egne spill kvelder. lage ting drive med hobbyer alt fra trening til strikking ol.
petite fleur Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Gå på biblioteket, der har de masse kule bøker, lekekrok, spill mm. Museum "Nye" lekeplasser Mate fuglene Ellers er faktisk kafè med lekekrok den største favoritten her, men gutten min er jo ganske liten ennå (22 mndr). Også liker han veldig godt å gå tur,for da kan han løpe. Løpe løpe løpe, alt som står i huet på den gutten, ha ha :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå