Turtelduen Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Fikk beskjed om at jeg ikke kan velge alt jeg ønsker av ytterdører osv pga byggeskikk? Men hva går den ut på egentlig? Kan ikke et gammelt hus ha sveitserdør pga det ikke er sveitserhus? Skjønner jo at alt ikke skal kræsje med hverandre, men huset er da 150 år gammel, og vinduer som er smårutet står da i stil med en sånn ytterdør syns jeg... Blir litt frustrert over leverandører og familien som hele tiden skal komme med åssen vi skal gjøre ting... Er ting virkelig så firkantet?
Enda en på vei Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg tror ikke det finnes skrevne regler som gjelder byggskikk. Vi har standarder som skal passe på at det er riktig kvalitet på tingene. Byggskikk mener jeg går mer på det estetiske. Det er ditt hus og dine penger, gjør som du vil.
Turtelduen Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Takk for svar!! Å kjenner jeg er helt oppgira her jeg sitter, alle anbefaler dør og vinduleverandøren jeg kom fra nå, men jammen om jeg har lyst å bestille derifra... Tror mannen min og jeg skal bort der og si at sånn skal vi ha det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå