Gå til innhold

Hva skjer Onsdag 16 september...


Tone 77,Bergen,fødte 190909

Anbefalte innlegg

Nå er jeg kjempe spent

Hvordan står det til...

Det er stille fra mange fronter her...

Nå må dere gi lyd om dere er det :o

 

Jeg er 13 dager over og ingenting i gjerdet........

 

hilsen tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som din lille har det veldig fint i masmmas mage.... eller så er det en som mener at h*n har betalt leie hele perioden ut...

 

 

Jeg har termin i morgen (følge meg selv... lørdag ifølge ultraen).... men håper det skjer snart .

 

Masse masse lykke til til deg... nå er du garantert ferdig om veldig kort tid :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje alle sammen sloss om rom på storken nå;) hehe;)

 

Her går det bedre med tobias sin mage, så håper på at kiropraktoren hjelper på:) Skal tilbake i morgen:)

 

Ellers har mannen her bursdag idag, så det skal feires med bowling;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til termin her, og null tegn. Ikke sett noe til verken slimpropper eller tegningsblødninger!! Så begynner å ane at det er en god stund igjen. ;( Er så fryktelig lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Skjønner at det må være ting på gang...

Ikke mange svar å få her nei,,, glad på dems vegner....

Fikk vite på overtidskontrollen at jeg var gått fra 2 til 4 på en skala som tilsir hvor moden man er, ved 6 så settes man igang....

Ny time på fredag..

 

Toppris: kiropraktoren funket ikke på silje, men det gjorde ostopaten.

Grattis til gubben :=)

 

Ellers håper jeg dere andre ikke må gå så lenge som jeg må gjøre...

PS er strippet 4 ganger nå, ikke mye hjelp idet nei

 

Men har fått sovet godt i dag og har nytt giv kjenner jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tone

 

Hva kan jeg si, jeg håper virkelig at du føder snart, og alt skulle vel tilsi det! Bare tanken på at jeg selv skal gå 2 uker over får meg til å bli litt smågal... Jeg har ennå 8 dager igjen til termin så jeg har vel ikke noe å klage på ennå nei. Har i tilegg vært på tredje time hos modningsakupunktur i dag og har ny time på mandag! Da sa hun at hun skulle sette inn "nådestøtet"...hehe! Ellers prøver jeg å tenke så lite så mulig på denne terminen, selv om det er utrolig vanskelig.... Holdt på å bli gal forrige uke så nå må jeg bare roe meg ned å slappe av... Men gleder meg jo sånn... Gea har jo fått en sånn nydelig liten jente og det gjør meg bare mer babysyk... ;-)

Ellers så er det vel trygt å si at nå er det din tur...håper hver dag jeg kommer innpå her at jeg ikke skal se innleggene dine, selv om det er kjekt å følge med da...;-)

 

Lykke til og krysser fingre og tær for deg de neste dagene... !

 

Hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hæ?? så hvis du har gått 14 dager over og fremdeles ikke helt moden, så settes du ikke igang? så da kan man i teorien gå 3-4 uker over termin da......? sånn i teorien....

 

skjer absolutt ingenting her. tok akupunktur igår. igangsettelse kalte de den for, så håper den hjelper.

 

må dere spørre selv om å bli strippet?? ingen som har snakket om det med meg. er når 7 dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...