Sjokoladefrik Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Hva skal jeg fortelle han?? Aner ikke hvordan jeg skal forklare at han skal opereres. Lite dagkirurgisk inngrep, men i narkose og det som følger med det. Han er jo ikke syk eller skadet, men operasjonen må gjøres. En testikkel som ikke har kommet ned i pungen. Har prøvd å finne bøker for å forberede han, men alle barna i de bøkene er jo skadet eller syke. Han tror jo at det bare er de som er syk som må på sykehuset... Vanskelig dette. Noen som har hatt barn som ble operert og vil fortelle litt hvordan dagen på dagkirurgisk avdeling var? Og komme med tips til hva vi bør ha med, "premier" og pakker og andre ting til å drøye tida med?
♥♥♥ Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 kan du ikke undersøke med dagkirurgisk der dere skal, og høre hva de anbefaler? vet også at endel avdelinger er flinke til å informere barna selv på forbredende undersøkelser etc. har ingen personlige erfaringer å dele dessverre, bare dette jeg har hørt fra venner. lykke til!!
Sjokoladefrik Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Hadde ikke stort av info da jeg var innom. Vet liksom ikke hva jeg skal spørre om heller. Noen andre med erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå