Meg og mini med ny spire :) Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 finner ikke en eneste vårdress, men fant denne på salg i går.. liker egentlig ikke "sånne" dresser, virket litt stiv og "tykk", men samtidig tåler den jok sikkert litt da... gutten er 3 år..
PAVEEL Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 veldig gode dresser!!! mange i bhg her som har de, både personalet, foreldre og barn er fornøyde:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå