Gå til innhold

Hva har dere i uke 18/19 kjøpt inn?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har handlet litt klær, emmaljunga city cross vogn (var på tilbud). har kjøpeforbud av mannen min, som sier vi kommer til å få så masse..Har termin 19.feb. Men har såå lyst å bare handle inn, er jo så gøy!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skjønner deg godt, har lyst å gå amokk jeg også! Har ikke handlet noe enda bortsett fra reiseseng som vi fant på salg:) Også har vi fått en vognpose fra en ivrig tante. Prøver å holde litt igjen, men finner jeg noe jeg vil ha på salg/tilbud nå slår jeg til :D Hvor fant dere vogn på tilbud?? Lyst på city crossen vi også:D

Skrevet

Jeg er akkurat 20 uker i dag, og har også en mann som prøve å holde meg i tøylene... Mest fordi han er redd for at vi sitter med masse babyting hvis noe skulle gå galt - og det bare blir ekstra vondt. Men etter vi fikk vite det er en jente så klarer jeg bare ikke la være å handle babyklær... Har funnet så mye fint på nettet hos Englebarn og Hjerteavull. Og det er litt for lett å miste kontrollen når man handler på nettet har jeg oppdaget...Men funnet mye fine ullklær ol på salg. Lovet mannen å ta det rolig, men i går "sprakk" jeg, hehe...

Vi får jo sikkert også gaver, men har liten familie + jeg vil helst bruke økologiske klær til den nyfødte - og det er jo ingen selvfølge vi får det.

Vi har ikke kjøpt noe møbler, vogn el.l. Faktisk ikke startet å se på det heller. Syns det virker som en så stor vognjungel at jeg ikke helt orker å begynne å lete...

Skrevet

Vi har kjøpt vogn (teutonia) da vi fant en brukt i super stand til 1/3 av nypris:) Ellers avventer jeg til ordinær ul på fredag, om det blir jente eller gutt avgjør handlegalskapen fremover:) Har ei jente fra før av, noe som kan dempe litt på hva jeg "må" ha. Men blir jo uansett en del nytt, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...