Gå til innhold

hmpf! nå er jeg møkk lei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 6 dager over termin nå! og jeg er så sliten og lei! knakk fullstendig sammen hos jordmor i sta, og hun sa vis de ikke satte igang i morgen på overtidskontroll så skulle hun ta det i helgen for da jobbet hun:) Så da håper jeg veldig på at det hun sier er sant og at baby kommer før neste uke for nå orker ikke jeg mer!! Til og med jordmor reagerte på at jeg var så sliten nå, og jeg bare griner og griner, tatt paracet nå for og få slappe av, prøve og sove litt.. Men det er ikke lett, sitter med skikkelig tak i ryggen og får sååå VONDT! men var ikke noe åpning eller noe enda, så da får vi se hva morgen dagen bringer:)

syte innlegget mitt for i dag, godt og lette trykke litt hvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg. Men for en hyggelig og grei og forståelsesfull jordmor du har da! Det er ikke godt å gå på overtid, spesielt når det er vondt i tillegg til det psykiske presset.

trøsteklem til deg komende mamma

Skrevet

Høres ut som en snill jordmor ja:)

De må jo tatt litt hensyn te psyken og. Må være en vurderingssak om det er best for barnet og deg at du sliter deg totalt ut på alle måter framover eller om det er bedre å få litt starthjelp og kansje bli ferdig med det før alle krefter og motet tar slutt?

Bare vent, snart sitter du der med den lille i armene og alt det slitsomme er glemt:)

Skrevet

Æsj, det er en vanskelig ventetid... Husker det fra sist, gikk 11 dager over. Det er ikke så lett, men veldig viktig å slappe av. Du trenger krefter til fødselen og tiden etterpå:) Det å bli satt igang (spesielt hvis man ikke har modnet litt selv) kan være veldig belastende og ikke minst enda mere slitsomt og intenst enn å la kroppen bruke tiden den trenger. Det er veldig lett å ønske seg å føde før terminen eller bli satt igang fordi man er lei, men de gjør det jo stort sett bare hvis det er medisinske grunner til det. Hvis det er en trøst har du nok en god og velfungerende morkake og bebisen din har det godt der inne! De tok vannet på meg sist, riene kom som kastet på meg og startet på annethvert minutt. 8 timer senere var han ute, hadde det ikke vært for epiduralen hadde jeg aldri klart det tror jeg... Håper virkelig at jeg starter av meg selv denne gangen!

Varmt vann i bad eller dusj hjelper veldig på å slappe av og mot maserier. Fikk også tips om å bevege litt på meg hvis det var veldig vondt, ligger man stille og bare kjenner etter blir det så mye verre:-/

Lykke til, snart er du ferdig!! Heldigris;-D

Skrevet

tusen takk for oppmuntrene ord:)

Jeg håper jo mest på at det begynner av seg selv. Men når det begynner og slite på psyken min og kroppen sier på en måte stopp i alle retninger, så hadde det ikke gjort noe om det skjedde snart, selv om det ikke er lenge til uansett:)

Så blir spennende og se hva som skjer i morgen, jeg oppdaterer vis jeg ikke blir satt igang da, og blir der:-)

Skrevet

KOm deg på modningsakupuntur. Hun kan sette nåler både for søvnen din, og for å få ut babyen. En vennine av meg tok modningsakupunktur etter at vannet var gått, for det skjedde liksom ikke nok. Etter nålene var satt dro hun hjem hentet baggen, og fødte.

Lykke til!!!! Unner deg virkelig å føde nå, hold oss oppdatert da:_)

Skrevet

har fått modnigsakupunktur siden uke 37, så det har nok ikke funket så bra for meg desverre:( Her har heller ikke vannet gått, eller blitt noe åpning engang:(

Men jeg skal oppdatere for hvordan det utvikler seg i morgen:)

Tusen takk:)

Skrevet

Det var jo ikke noe gøy å høre. Jeg som putter all min lit til det nå. Jeg heier masse på deg, jeg kommer til å grine blod selv om jeg skal gå over denne gangen ( også) sel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...