Lovemelikeyoudo Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 på vaskemaskinen er det flere ulike program; feks kan jeg velge å vaske håndklær osv på 60 grader LETTSTELT som tar 1,30 min eller på KOKVASK som tar 1, 56 min. Blir det rent uansett? hva med gensere, topper osv, kan jeg vaske dem på LETTSTELT som tar 59 minutter istedetfor på KOKVASK som tar 1,40 minutter??
♥♥♥ Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 jeg vasker på kortprogram såfremt klærne ikke er veldig møkkete. håndkler som er brukt 1 gang vaskes på kortprogram 60 grader. gensere, topper osv på 40 grader
ruffen Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Kokvask er vel 90 eller 95 grader. Ikke vask gensere og bukser på det. Da krymper de. Jeg vasker gensere og bukser og slikt som ikke er veldig skittent på 40 grader. Hos oss heter programmet dagligvask, og er ca 1 time og 20 min. Sikkert det samme som lettstelt hos deg. Håndklær går oftest med bodyer og slikt på 60 grader. Men også på 90, alt etter som hva som passer best. Viss klærne ikke er så skitne, så er sikkert kortprogram 60 grader helt fint. Det er jo gradene som er viktigst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå