Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Skal ha fotograf i morgen, og må jo derfor rydde vekk...eh..alt.. Men kan ikke ungene ha bilder på romma sine heller? Bhgbildene som henger på veggen, f.eks? Eller?
GuttemammaX3 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Det er ikke noen absolutt regel, men de anbefaler jo at du tar bort så mye som mulig av personlige bilder og annet... Begrenset hvor mye bilder det skal tas av hvert enkelt soverom da, så jeg ville vel heller fokusert på å fjerne alt i stue, gang og andre mer synlige steder...
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Ja, ikke sant? Eldste er allerede driiit fornærma for at jeg har rydda vekk systemet hennes (med bittesmå leker og dill), og det er ikke mye de har på veggene noen av dem... hoff, nei. Jeg får heller fokusere på rommene som VI bruker, så får heller ungenes være som de er (rydda, selvfølgelig)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Hvis du skal selge så er det ikke sikkert at de tar bilde av alle rom. Da vi solgte leil. tok de bare bilde av hovedsoverommet(vårt) og ikke barnerom. Og så tok de jo selvsagt av stue, kjøkken og bad. Som han sa, noe må jo stå igjen til visningen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Ja, der sa du noe.... hmm. Vi skal selge ja:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Ja også tok de blide av fasaden på blokka og bakhagen:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 regner med de skal ut i hagen ja Gubben får klippe plen, luke og skjære til bark-duken etterpå!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Lykke til med salget, har dere kjøpt noe nytt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Takk for det Nei, ikke enda. men vi har et hus i kikkerten som vi VIL ha! Skal spørre banken om mellomfinansiering når vårt er ute for salg
rima Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Det er jo for at kjøperen skal kunne se det for seg som EGET hjem. Derfor ingen personlige bilder. Skjønner argumentasjonen, men da vi solgte fjernet vi ALT personlig. Alt tjafs som lå i bokhyllene, alt på kjøkkenbenk, alle personlige bilder og enda noen til. Men da prospektet ble sendt oss til godkjenning så vi jo at barnerommet ikke var med (det var litt lite). Men om dere har store gode rom, så må du regne med at alt kan være aktuelt å ha med! Lykke til med salget da! Og håper dere får tak i drømmehuset nå da!
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Hm...alle bøker også?? JEG ER UTE Å KJØRE! Har ingen sted å oppbevare ting serru, så hadde håpa at "det meste" kunne stå igjen på barneromma Sønnen min sitt rom er BTITELITTE, og egner seg bare nå som han er 2 år... jentas rom er litt større, men ikke noe store saker altså... har jo ikke noe å fylle tomrommene med (i hyller og slikt...) Jaja, får tro jeg har gjort en ok jobb på jentas rom, så får jeg gå igang på guttungen sitt
rima Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Neeei, ikke alle bøker. Men i mitt hjem har jeg dessverre ikke bare bøker i bokhylla, Blir jo en sånn kant foran bøkene og den egner seg for oppbevaring av alt fra smokker til småpenger og navigasjonssystemet til bilen. Så her måtte det ryddes! ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 Aha, da er jeg med Men du skjønner, i mitt hjem er det kun bokhyller på barnas rom, så der er bare bøker Har en bokhylle i en "mellomgang"; men der er alt i ekser og bokser, så ingen rot (og tror neppe han er så gira på å ta bilde akkurat der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå