Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet opp i dag og såg meg selv i speilet, og der var den, leppa som er hoven og ganske sexy hadde den bare vedvart.

er i uke 34 så jeg blir litt bekymret for at fødeleppen skal komme så tidlig.

hvor tidlig fikk dere fødeleppe før fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk også min i uker 34 , er i uke 36 nå og den har bare blitt værre, og er ikke bare leppa... det er resten av fjeset også, føler meg som en fordrukken fyllik

Skrevet

Venter bare på å bli virkelig nasal. Har fødeleppen kommet så slipper jeg vel ikke unna resten he he.

Skrevet

Fødeleppe?? Er det også noe? Jeg har hørt om fødeansikt men aldri leppe.. Henger det sammen med om man har vatn i kroppen eller? At man blir pløsen i ansiktet og også i leppa??

Jeg er inne i uke 39 nå, har verken vatn i kroppen, fødeansikt eller fødeleppe... Hehe.. Er ikke alle som får dette eller??

Tyder det på noe denne fødeleppen eller?

Skrevet

hm..? jeg har aldri hørt om fødeleppe? venter nr. 4, men tror ikke jeg har merket noe til at leppene i ansiktet har vært hovne/oppsvulmet- heller de andre leppene;)

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen særlig stor overleppe men etter som tiden har gått her må jeg si jeg har fått skikkelige kysselepper,og litt til... om morgenen er det ille føler ikke at det er spes pent da, da er de så store at jeg kunne vel dratt dem over hodet, er i uke 36 og siste 2 uker har de vært så store, men det er vel slik det er for noen ikke hatt det med de to andre mine,

Skrevet

Hm okey.. Tror ikke jeg får dette her jeg da:)

Har 13 dager igjen til termin i dag så...:)

Men hvem vet;)

Skrevet

Først kom "Silikonleppene" så kom Nesen og så kom resten av Ansiktet også . Alt vannet i beina gikk rett opp i fjeset. Heldig de som slipper å se ut som en flodhest.

Skrevet

Uff,det høres ikke noe fint ut hvis nesen også blir stor...Jeg som syntes nesa mi er aaalt for stor fra før å har litt komplekser for den også..

Går det bort etter man har født eller?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...