Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å tolke testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går, som var negativ (bare en skyggestrek), men tok en ny test i dag som ser litt sterkere ut. Hva tror dere?

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563735/offset/0

Den øverste testen på bildet tok jeg i går, og den nederste i dag.

Er fortsatt 6 dager til ikm, men klarte ikke å vente med å teste :P

Sist jeg var gravid, så testet jeg positivt 3 dager før ikm, men da prøvde jeg ikke å teste tidligere enn det heller, så er mulig det kunne ha slått ut positivt tidligere enn det da.

Mulig at det bare er innbilning denne gangen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags test er dette??

for meg ser den nederste posetiv ut, viss det skal komme opp to blå streker:)

men jeg har alderi sett denne testen før.... og jeg har vært testoman til 1000:) sikkert prøvd alle tester på markedet... men ikke dennne... hmmm... nå ble jeg nysj

Skrevet

Må innrømme at dette er el tester til clearblue fertilitetsmonitor som jeg har til overs :P men de slår også ut på graviditet. Brukte de sist jeg ble gravid også og slo ut positivt på graviditet da (ble gradvis sterkere til nærmere jeg kom ikm da også) :) Har bestilt gr tester, men har ikke fått de enda.

Skrevet

Hmmmm... aha ja...

Dersom d er eggl.tester så trenger d vel ikke bety positiv graviditet...

Men håper du er gravid da !! ;))

Skrevet

Den øverste er jo slett ikke blaa, men det er den nederste....ser positivt ut syns jeg..... ;)

Skrevet

Har regelmessige sykluser på 28 dager, og bruker fertilitetsmonitoren, så vet at jeg hadde eggløsning på dag 14. Er i 1pp nå, og ble også gravid etter 1pp sist jeg brukte monitoren :) Håper på det beste da :)

Skrevet

Bestilte graviditetstester tidligere i dag, så har de vell enten i morgen eller fredag håper jeg :) Får bare bruke el testene imens å håpe på at streken blir sterkere :)

Skrevet

Håper du kommer tilbake med skikkelige gode nyheer når du har fått testet med en grav-test......masse masse lykke til:)

Skrevet

Hvis de testene til fertilitetsmonitoren slår ut på graviditet sååå... da er jeg gravid da? nei nei nei, dette går ikke vettu.. hehe.. nå har vi prøvd i 4 år og ingenverdensting har skjedd, men jeg husker jeg stusset litt første gang jeg tok test til monitoren og det var to blå streker, men tenkte ikke noe mer på det.. Men er det sant? Slår den ut på graviditet?

Skrevet

Den nederste er det jo en svak blå strek på - men er det sikkert at disse ELtestene slår ut på graviditet altså ?

Vil streken bli sterkere jo mer hcg du produserer også, eller vil de bare vise slik som dette ?

Hvis dette funker så er du nok uten tvil gravid, gitt :-)

(men jeg ville jo - som den realist jeg er - tatt en graviditetstest før jeg hadde tørt å juble da)

Skrevet

Den slo ihvertfall ut sist jeg var gravid, da var den først så svak som dette, men ble like blå som den andre streken til nærmere jeg kom ikm. Så dette minner meg veldig om sist gang, men men.. Tørr ikke å juble enda nei før jeg har tatt en grav test.

Skrevet

hjelpe meg...

Vel, jeg tok en ny nå, og det er definetivt TO blå streker der.. må bare helle i meg en haug med vann før jeg kan ta en preggers test.. Men tør ikke håpe på noe. Jeg har max EL idag, så det kan jo ha noe med det å gjøre?

Men mens vi først er inne på dette med å tyde tester.. Jeg tok en CB for noen dager siden, og der kom den vannrette opp med en gang, men like etter kom en TYNN veldig tynn loddrett strek også.. kan det ha noe å se? man kunne helt klart se den..

Skrevet

Tok en CB grav test sist jeg var gravid, men da var den streken som skal slå ut viss du er gravid veldig tynn, mye tynnere enn den andre streken, men kunne klart se den, men jeg var jo gravid da.. hmm.. ta en grav test du så er du sikker :) men jeg ville tatt med morgenurin, viss du bare drikker mye vann nå så kan urinen bli for ''utvannet'' til at testen kan slå ut (har jeg hørt da ihvertfall :P) når har du ikm da?

Skrevet

Tok en CB grav test nå og den var negativ.. Da er det nok bare eggløsningen som har slått ut på den testpinne dingsen. Kjipt... Jaja.. Hadde nok vært for godt til å være sant allikevel.

Da får vi prøve igjen :)

Skrevet

Det var dumt:( Du har sikkert el da ja. Har dere vært til utredning siden dere har prøvd så lenge som 4år? Håper virkelig at det klaffer for dere snart. Ønsker dere masse lykke til! :)

Skrevet

Ja vi har vært på Riksen, prøvd både AIH og mere til.. ingen hell der heller. Så som jeg har sagt tidligere, er nok ikke meningen at alle skal få barn her i verden... Men men :) Håpet lever ennå men kjenner jeg er ganske lei nå.

Skrevet

Fant de ut noe da? :/ Skjønner at du er lei :( Skal krysse fingrer og tær for at det klaffer for dere snart! Det fortjener dere virkelig!

Skrevet

Wo-ho, den nederste ser positiv ut den!!!! Hvisker et lite gratulerer til deg:)

Til de som lurte angpående el-tester som graviditetstester er det sant at de slår ut på graviditet, og noen sier til og med tidligere enn graviditetstester. Dette er fordi hormonet LH som el-tester oppdager, er veldig likt Hcg.

Skrevet

Takk! :) Men jeg tørr ikke å slippe jubelen løs før jeg har en positiv graviditetstest ;) hehe.. Jeg har også hørt at el-tester slår ut tidligere på graviditet enn det graviditetstestene gjør. Spennede :o

Skrevet

Nå er jeg litt forvirra her jeg.. På de EL testene jeg har tatt har det helt tydelig vært to blå streker, men preggers testen var negativ.. (CB) hvem skal jeg stole på?

Skrevet

Jeg tror jeg ville stolt mest på graviditetstesten, men kan det ikke være el du har da? Når har du ikm? Er det mange dager på rad du har testet positivt på el test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...