Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Hvor mange søskenbarn har du og treffer du de ofte?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Har 12 søskenbarn. Har et nært forhold til de tre yngste, men alle de andre ser jeg kanskje en gang i året. Noen sjeldnere enn det også.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jeg har 11 søskenbarn, ser to av dem jevnlig:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Nå skal det sies at vi er en sær familie, med mye konflikter, hvor ikke alle har kontakt... Skulle gjerne opprettholdt kontakten med flere av dem... hilsen anonym over...
Gjest Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg har bare 3 søskenbarn og de er som søsken for meg. Vi vokste opp sammen, to av de bor på samme plass som meg og de vil bli onkler & tante til den lille som kommer i april:)
The Bad Gal Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Har 9 søskenbarn, 3 av de har jeg jevnlig kontakt med, da vi er alle jenter, har barn og er ikke så langt unna hverandre i alder. Vi bor ikke samme sted lengre, 2 av oss bor langt unna i andre byer, men det går i oppdateringer på sms og tlf, så treffes vi når vi er i samme by, desverre er det sjeldent. Har et par søskenbarn rundt her også, men vi har ikke hatt no særlig kontakt pga alder og at vi har vokst opp på ulike steder.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Har en bror og man kan si at han hadde et litt for nært forhold til meg da jeg var 12-13 år. har ikke noe kontakt med han og ikke har jeg planer om det heller. Dør han så går jeg ikke i begravelsen hans en gang.Lurer folk på hvorfor så skal de nok få vite. Mamma og pappa vet, men de fnyser av det bare, selv om mamma så det en gang. Hu sier bare , det han haar gjort får ikke hu gjort noe med og gjort er gjort..
Gjest Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Jeg har åtte søskenbarn. Det er bare han ene jeg kjenner litt. De fleste ser jeg bare en ytterst sjelden gang, men så er de fleste av dem minst ti år eldre enn meg også da.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Jeg har 14 søskenbarn. Snakker med 4 av dem ofte(nabo med ene;)), 6 av de andre litt sjeldnere, og resten enda sjeldnere for de bor ikke samme sted. Den ene bor i utlandet av dem, og der er egentlig stående invitasjon til besøk:) Der er også litt spredning i alder, som gjør at kontakten ikke er lik med alle. Alt fra 38 ned til 13 år, så det sier seg selv at en er ikke helt venner på samme plan da:) Vi har et godt forhold, alle sammen, og kontakten er super de gangene vi treffes:) Familiesamlinger og slikt er egentlig en selvfølge og vi prøver så ofte vi klarer å få det til, selv om det ikke blir hvert år. Vi eldste har en plan om å samles bare oss til en flott stund og mimring om barndom og besteforeldre og kos:) Vi er vel alle innlært med det at familie er familie, og vokst opp med at søskenbarn, tanter og onkler er nær familie.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Jeg har 4 kusiner. Har et super nært forhold til 3 av de. Siste er kun 13 år og bor i en annen by. De 3 eldste er helt fantastiske. Snakker med alle minst 1 gang i uka. Treffer 2 av de fast minst en gang i uka. Jeg har faktisk en fantastisk familie som elsker og støtter hverandre. Er utrolig heldig og glad for det.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Anonym 10:06: Utrolig trist det som har skjedd med deg! Føler virkelig med deg, men ville bare påpeke at et søskenbarn er kusine/fetter
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Har 11 søskenbarn på mors side, som er myyyye eldre enn meg og som bor på andre siden av landet. Ser de sjeldent, men har et godt forhold til dem likevel. Her hjemme har jeg 8 søskenbarn. God kontakt med alle, utenom en. Et forbanna nek av en kjerring! Kan rett og slett ikke fordra trynet på henne. Blir sur bare jeg tenker på henne...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 Jeg har 17 søskenbarn. 5 av dem har jeg ikke sett på 15år, 3 av dem ser jeg stort sett 2-3 ganger i året og resten treffer jeg kanskje 1 gang i året. Har ikke noe nært forhold til noen av dem fordi alle er mye eldre enn meg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #14 Skrevet 16. september 2009 Vi er bare 7søskenbarn.. Så har et godt forhold til de 3 eldste av dem, De er på samme alder som meg, og vi har vokst opp sammen, finner ofte på ting sammen og.. Er ofte familiesammenkomster der alle er samlet.. Har kontakt med de 4 andre og, men de er så små, at jeg finner ikke akkurat på ting med dem.. (10-15år) Hender jeg passer de 2yngste, men vi er langt fra hverandre i alder.
respektatauten Skrevet 16. september 2009 #15 Skrevet 16. september 2009 jeg har 8 søskenbarn, eller ni, ei som ikke lever lenger.. har litt med de eldste å gjøre, 17 og 16år.. og veldig mye med tante sine 3 barn, på 10, 8 og 4, ser dem flere ganger i uka:) den yngste er godgutten min og jeg er gudmoren hans:) syns det er koselig:)
cherry coke Skrevet 16. september 2009 #16 Skrevet 16. september 2009 Har 20 søskenbarn og de fleste er over 10 år eldre enn meg. Noen av dem har jeg ok kontakt med, mens noen ser jeg kun ett par ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå